سه‌گانه خالق «زي‌زي‌گولو» براي نوجوانان

به وبگاه تخصصي پزشكي ايران خوش آمديد.

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

سه‌گانه خالق «زي‌زي‌گولو» براي نوجوانان

با انتشار رمان “كلاس مخفي” توسط اخوان محمد كاظم ، سه گانه نويسنده براي نوجوانان به پايان رسيد. به گزارش تيتر نيوز ، اخوان المسلمين اين كتاب را علاوه بر “غار من” و “دعاهاي تخريب” به جوانان معرفي كرد و گفت: محور و ساختار داستان انواع داستان و طنز سياه b ، e ، جعل …

سه‌گانه خالق «زي‌زي‌گولو» براي نوجوانان https://titr-news.ir/2021/08/سه‌گانه-خالق-زي‌زي‌گولو-براي-نوجو/ تيتر نيوز Sat, 07 Aug 2021 15:20:52 0000 فرهنگ و هنر https://titr-news.ir/2021/08/سه‌گانه-خالق-زي‌زي‌گولو-براي-نوجو/ با انتشار رمان “كلاس مخفي” توسط اخوان محمد كاظم ، سه گانه نويسنده براي نوجوانان به پايان رسيد. به گزارش تيتر نيوز ، اخوان المسلمين اين كتاب را علاوه بر “غار من” و “دعاهاي تخريب” به جوانان معرفي كرد و گفت: محور و ساختار داستان انواع داستان و طنز سياه b ، e ، جعل …

با انتشار رمان “كلاس مخفي” توسط اخوان محمد كاظم ، سه گانه نويسنده براي نوجوانان به پايان رسيد.

به گزارش تيتر نيوز ، اخوان المسلمين اين كتاب را علاوه بر “غار من” و “دعاهاي تخريب” به جوانان معرفي كرد و گفت: محور و ساختار داستان انواع داستان و طنز سياه b ، e ، جعل متون قديمي ادبيات فارسي ، موضوعات نسبتاً متداول ، نگاه عجيب به مسائل اجتماعي در مورد جوانان و همچنين ابهام عناصر داستاني ، همه چيز فضاي نسبي و نسبي و وحشي ، و شخصيت هاي خاصي كه نمي توان آنها را بيش از حد قرارداد.

عضو انجمن نويسندگان كودك و نوجوان با بيان اينكه كتاب “دوست غار من” با تشويق يك پروژه رمان جوان نوشته و منتشر شده است ، اضافه كرد: “كلاس مخفي” را نيز دنبال مي كنم. ” زيرا ، به نظر من ، آنچه در رمان جوانان جاي كمي دارد ، تمركز بر فرم و ساختار است ، كه من شخصاً يكي از مهمترين عوامل موقعيت را از نظر تعداد كتاب و مخاطبان و به طور كلي اقتصاد كتاب مي دانم. به

خالقان “داستانهاي خنده دار” با تأكيد بر اينكه گفت و گو مي تواند نقش مهمي در ايجاد جواني بي نظير و شخصيت پردازي يك رمان جوان داشته باشد ، گفت: زيرا در دوران معاصر ، داستان از فلسفه و تاريخ و روانشناسي جدا نيست و من سعي كردم در اين سه حوزه قدمي كوچك بردارم و فضاي جديدي را باز كنم.

نويسنده “روح با كلاه استوانه اي” ضمن اشاره به استفاده از مفاهيم بيكار و باز و انتهاي باز به عنوان وجه مشترك ديگر مثلث آخر خود اضافه كرد: وقتي از ادبيات جوان صحبت مي كنيم. پس از “شازده كوچولو” ، تكرار اشكال قديمي B ديگر لذت بخش نيست و نتيجه اين است كه بينندگان امروزي با اين فضاي مجازي وسيع ما را از ادبيات دور مي كنند. از سوي ديگر ، ادبيات بايد با استفاده از همه اين تجربيات ، چه در رمان ، داستان كوتاه يا شعر ، بازآفريني شود تا مخاطب را حفظ كند و موضوع اصلي وحي باقي بماند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.