خارش سر بعد از كاشت مو، طبيعي است؟

به وبگاه تخصصي پزشكي ايران خوش آمديد.

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

خارش سر بعد از كاشت مو، طبيعي است؟

خارش پوست سر يكي از شايع ترين علائمي است كه پس از كاشت مو رخ مي دهد. بسياري از افرادي كه پيوند مو انجام داده اند، خارش پوست سر را تجربه كرده اند. اما پس از كاشت مو به دليل وجود زخم هاي باز، نمي توان آن ناحيه را لمس كرد و اين باعث ناراحتي …

منبع :
خارش سر بعد از كاشت مو، طبيعي است؟

خارش سر بعد از كاشت مو، طبيعي است؟ https://ijmarket.com/blog/خارش-سر-بعد-از-كاشت-مو،-طبيعي-است؟/ Mon, 13 Dec 2021 08:46:59 0000 سلامتي و پزشكي https://ijmarket.com/blog/خارش-سر-بعد-از-كاشت-مو،-طبيعي-است؟/

خارش پوست سر يكي از شايع ترين علائمي است كه پس از كاشت مو رخ مي دهد. بسياري از افرادي كه پيوند مو انجام داده اند، خارش پوست سر را تجربه كرده اند. اما پس از كاشت مو به دليل وجود زخم هاي باز، نمي توان آن ناحيه را لمس كرد و اين باعث ناراحتي …

منبع :
خارش سر بعد از كاشت مو، طبيعي است؟

خارش پوست سر يكي از شايع ترين علائمي است كه پس از كاشت مو رخ مي دهد. بسياري از افرادي كه پيوند مو انجام داده اند، خارش پوست سر را تجربه كرده اند. اما پس از كاشت مو به دليل وجود زخم هاي باز، نمي توان آن ناحيه را لمس كرد و اين باعث ناراحتي فرد مي شود. اما بايد به شما اطمينان دهيم كه اين عارضه بعد از كاشت مو طبيعي است و جاي نگراني نيست. شما مي توانيد خارش را با اقدامات ساده در خانه كاهش دهيد. پس به دنبال كردن ادامه دهيد.

علت خارش پوست سر بعد از كاشت مو چيست؟

علائم خارش پوست سر ممكن است يك يا دو روز پس از كاشت مو مانند FUE افزايش يابد. اين سختي نشان مي دهد كه پوست سر بهبود يافته است و لازم نيست نگران آن باشيد. خارش ناشي از ترشح هيستامين در ناحيه جراحي براي تسريع روند بهبودي است.

خارش بعد از كاشت مو

خارش پوست سر بعد از برداشتن مو چقدر طول مي كشد؟

خارش سر ممكن است از روز بعد از كاشت شروع شود و تا چند روز ادامه يابد. دوره نقاهت از فردي به فرد ديگر متفاوت است، اما معمولا پس از حدود يك هفته برطرف مي شود. اما در برخي موارد، خارش مي تواند تا چهار هفته ادامه يابد. خارش روز چهارم و پنجم ممكن است آنقدر شديد باشد كه نتوانيد ناحيه كاشته شده را بشوييد يا لمس كنيد. اما بايد بدانيد كه اين مشكل موقتي است و نياز به اقدام خاصي ندارد.

به خاطر داشته باشيد كه اگر خارش بيش از يك ماه يا در طول دوره نقاهت طول كشيد، خارش با درد شديد همراه بود. براي حل مشكل لازم است با يك متخصص مشورت كنيد. تعدادي كلينيك كاشت مو در سراسر كشور وجود دارد كه علاوه بر عدم رعايت بهداشت، فاقد ظرفيت كافي هستند. پس بايد در انتخاب اكستنشن موي مناسب دقت بيشتري داشته باشيد و از همه چيز به خوبي مراقبت كنيد.

علائم خارش پوست سر را پس از كاشت مو كاهش مي دهد

به طور كلي، پس از كاشت مو، مي توانيد اقدامات ساده اي براي كاهش درد و خارش پوست سر انجام دهيد. در اينجا چند راه حل براي شما عزيزان آورده شده است:

1. از جدا كردن زخم خودداري كنيد

پس از كاشت، ناحيه آسيب ديده سر خشك ممكن است پس از چند روز خارش پيدا كند. بايد بدانيد كه هرچه بيشتر زخم را بتراشيد يا بسوزانيد، بهبودي پوست سر بيشتر طول مي كشد. تا حد امكان از خاراندن پوست سر خودداري كنيد.

2. شامپوي مخصوص

هنگامي كه كاشت مو انجام مي دهيد، از پزشك خود بخواهيد كه شامپوي مخصوص به شما بدهد. اين شامپو نسبت به شامپوهاي معمولي موجود در بازار باعث ايجاد حساسيت به پوست سر آسيب ديده نمي شود و خارش و درد شما را تسكين مي دهد.

3. مصرف آنتي هيستامين ها

داروهاي آنتي هيستامين مي توانند به ميزان قابل توجهي احساس پوست سر را پس از كاشت مو كاهش دهند. پس بهتر است داروهايي كه متخصصتان داده است تا انتها مصرف كنيد. به خاطر داشته باشيد، اگر هيچ بهبودي در هنگام انجام آن وجود نداشت. خارش ممكن است به دليل بيماري در ناحيه درمان بهبود نيافته باشد. اين مشكل زماني رخ مي دهد كه پزشك مورد نظر صلاحيت نداشته باشد يا از تجهيزات قديمي يا نا تميز استفاده كند.

بنابراين، شما بايد در اسرع وقت براي امتحان به يك متخصص مراجعه كنيد. براي بهره مندي شما عزيزان قصد داريم يكي از محبوب ترين و پيشرفته ترين كلينيك هاي زيبايي و كاشت مو را به شما معرفي كنيم. كلينيك كاشت مو نيل يكي از مراكز تخصصي درمان مو مي باشد كه كاشت مو را با مناسب ترين قيمت و بالاترين كيفيت انجام مي دهد و بالاترين رضايت مشتري را كسب مي كند.

كلينيك نيل آماده خدمت رساني به افرادي كه تمايل به انجام كاشت مو دارند و يا مركز غير معتبري را از قبل تعيين كرده اند و مي خواهند خسارت وارده را جبران كنند. دوستان عزيز مي توانيد براي مشاوره به كلينيك نيل مراجعه كنيد.

مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و بانك مشاغل اينفوجاب هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

منبع :
خارش سر بعد از كاشت مو، طبيعي است؟

منبع :https://ijmarket.com

دلایل خارش مقعد

1- عادات اشتباه دستشویی رفتن

اگر پس از مدفوع، محل خوب شسته نشود، باعث خارش و سوزش می شود. باید محل مورد نظر را شستشو داده و با یک دستمال بدون رنگ، نرم و خشک تمیز کرد. اگر این ناحیه بسیار تحریک شده باشد، از یک سشوار برای خشک کردن استفاده کنید.

2- تمیز کردن بیش از حد

تمیز کردن بیش از حد و محکم ناحیه مورد نظر می تواند باعث خارش شود یا اوضاع را بدتر کند. از صابون، آب داغ، پودرهای دارویی، اسپری ها، عطر و یا دئودورانت استفاده نکنید. این مواد محافظ روغنی پوست را از بین می برند و این ناحیه (مقعد) را حساس می کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.