Google Analytics: اهميت مراجعه به سئو

به وبگاه تخصصي پزشكي ايران خوش آمديد.

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

Google Analytics: اهميت مراجعه به سئو

براي بيشتر ما ، وب سايت ما از نظر مشتريان بالقوه و علاقه مندان به خدمات / محصولات ما به عنوان يك ميدان فروش است. وب سايت ها همچنين مي توانند به عنوان يك نقطه صحبت براي افرادي باشند كه به مفهوم بازاريابي اجتماعي عادت كرده اند. بنابراين مهم است كه شما بدانيد كه در …

منبع :
Google Analytics: اهميت مراجعه به سئو

Google Analytics: اهميت مراجعه به سئو https://ijmarket.com/blog/google-analytics-اهميت-مراجعه-به-سئو/ https://ijmarket.com/blog/google-analytics-اهميت-مراجعه-به-سئو/#respond ايجي ماركت Mon, 28 Jun 2021 10:36:43 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/google-analytics-اهميت-مراجعه-به-سئو/

براي بيشتر ما ، وب سايت ما از نظر مشتريان بالقوه و علاقه مندان به خدمات / محصولات ما به عنوان يك ميدان فروش است. وب سايت ها همچنين مي توانند به عنوان يك نقطه صحبت براي افرادي باشند كه به مفهوم بازاريابي اجتماعي عادت كرده اند. بنابراين مهم است كه شما بدانيد كه در …

منبع :
Google Analytics: اهميت مراجعه به سئو

براي بيشتر ما ، وب سايت ما از نظر مشتريان بالقوه و علاقه مندان به خدمات / محصولات ما به عنوان يك ميدان فروش است. وب سايت ها همچنين مي توانند به عنوان يك نقطه صحبت براي افرادي باشند كه به مفهوم بازاريابي اجتماعي عادت كرده اند. بنابراين مهم است كه شما بدانيد كه در مورد وب سايت شما چه صحبت مي كند و وب سايت شما در كجا نمايش داده مي شود – چه در شبكه هاي اجتماعي يا در فهرست شركت ها ، وبلاگ ها يا سايت هاي خبري

مراجعه به ترافيك نان و كره شما براي دانستن آن است. يك عنصر مهم كه در آن مي توانيد ببينيد كه در اينترنت كجا ايستاده ايد و مردم در مورد شما و شركت شما چه مي گويند.

ترافيك خود را چگونه مي بينيد؟

تا زماني كه وب سايت شما به Google Analytics پيوند نداشته باشد – مي توانيد ميزان بازديد خود را در Google Analytics مشاهده كنيد.

1) وارد حساب Google Analytics خود شويد و به سمت چپ برويد ، در اينجا “منابع ترافيك” را پيدا خواهيد كرد – روي آن كليك كنيد.

2) اين منوي كشويي را مشاهده خواهيد كرد و تب دوم “منبع” را مشاهده خواهيد كرد – بر روي آن كليك كنيد.

3) در زير ، “ارجاعات” را مشاهده خواهيد كرد – با كليك بر روي آن ، به همين راحتي افراد از كجا آمده اند تا به سايت شما بيايند.

با اين اطلاعات چه كار مي كنم؟

در اينجا يك داستان براي شما آورده شده است:

وب سايت ما بازديد زيادي از سايت ارجاع از سايت بسيار محبوب Reddit دريافت كرده است. من قبلاً در سالهاي بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي مي دانستم كه Reddit به معناي خبر خوب يا بد است – به ندرت از وسط پايين مي رود و كاملاً به “زير ويرايش فرعي” بستگي دارد.

من كليك كردم تا بفهمم يكي از پست هاي من در Automotive Sub -reddit منتشر شده است – چون اين صنعت ماست ، شما فكر مي كنيد من خيلي تعجب كردم. شخصي وقت خود را براي خواندن پست من صرف كرد و از لذت آن چنان لذت برد كه معتقد بودند به اشتراك گذاري ضروري است – يك برنده هميشه قلبي منحصر به فرد دارد.

من به نمايندگي از شركت در Reddit ثبت نام كردم و شروع به بحث درمورد پستهاي خود كردم ، و به س questionsالاتي در مورد اينكه منابعم را از كجا به دست آورده ام و آنچه راجع به آنها فكر مي كردم به روشي معني دار و عميق پاسخ دادم. افراد بيشتري حقايق ظاهراً بي شكل را دوست دارند تيمي از فروشندگان كه واقعاً به افكار و احساسات خود علاقه مند بودند.

قبل از اينكه با كاربران Reddit تماس بگيرم ، بازديدكنندگان از اين پست 46 بازديد منحصر به فرد دارند. پس از شركت در بحث ، ما به 600 رسيديم – بسياري از آنها به صفحات ديگر رفتند و حتي برخي از ما درخواست نقل قول كردند.

دوباره يخ زد تا تبديل به يك معامله بالقوه شود ، اما بيشتر مطالب توسط 600 ساله به اشتراك گذاشته شد كه با خوشحالي شروع به اشتراك گذاري ساير پست هايي كرد كه نوشتم – اين يك موقعيت برنده براي همه بود.

ترافيك مراجعه نه تنها براي ديدن ارتباطات افراد با انجمن براي شما خوب است ، بلكه به شما امكان مي دهد موارد بد و منفي گفته شده درباره تجارت خود را مشاهده كنيد. به عنوان مثال اول ، كسي سايت ما را در يك انجمن بي اهميت ارسال كرده است – اگرچه اين يك بحث واقعي در مورد محصول ما است ، اما سايتي نيست كه بخواهم با اين برند ارتباط برقرار كنم – شك دارم از عنكبوت ها و گوگل متنفر است.

من با مدير وب سايت انجمن تماس گرفتم و خواستم آن را از سايت خود حذف كنم. آنها از اجبار آن خوشحال شدند.

بنابراين دقيقاً چه كاري بايد انجام دهم؟

نظارت بر بازديد شما اين اطمينان را مي دهد كه مي توانيد كلاه هاي اجتماعي و كلاه هاي جستجوگرها را نيز انجام دهيد.

اگر درباره محصولات ، خدمات يا پست هاي وبلاگ خود نظرات معني داري داشته باشيد ، به مشتريان نشان مي دهيد كه فقط افراد را به عنوان هدف براي فروش در نظر نمي گيريد.

مي توانيد ترافيكي را ببينيد كه مي تواند به اعتبار شما آسيب برساند و جلوي آن را مي گيرد – همه اينها حافظه است.

شما مجبور نيستيد به همه انجمن ها بپيونديد ، گاهي اوقات لازم نيست – اما هر بستر اجتماعي كه وب سايت شما در آن نمايش داده مي شود زماني براي برقراري ارتباط با افراد جامعه هميشه در حال رشد ما است.

شما به پيام خود اقتدار مي دهيد ، به خوانندگان نشان مي دهيد كه يك كارآفرين با هدف و علاقه به فكر هستيد – و نه فقط حقوق و دستمزد.

منفعت نهايي انجام اين كار به راحتي قابل مشاهده است. بازديدكنندگان با اعتماد به نفس بالاتري كسب مي كنيد و صداي مختلفي را در سيستم عامل هاي مختلف به شركت آنلاين ارائه مي دهيد ، بي سابقه و بي خطر است و مي توانيد مناطق خطرناكي را براي كاهش آلودگي نام خود به وب سايت هاي بد پيدا كنيد.

اغلب مديران و مديران ارشد فقط به يك معيار علاقه مند هستند ، بازگشت سرمايه گذاري – حالا نوبت شماست كه ارزش را به آنها نشان دهيد ترميم.

منبع :
Google Analytics: اهميت مراجعه به سئو

https://ijmarket.com/blog/google-analytics-اهميت-مراجعه-به-سئو/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.