بازاريابي ويدئويي ديجيتال بازاريابي ويدئويي ديجيتال براي سئو در سال 2020 در زمينه سئو كاملاً بزرگ است. ابتدا ، ايجاد و ارسال فيلم به YouTube ، Vimeo ، Daily Motion ، Blip ، Wistia ، Meta cafe ، Veoh و Mega video را فراموش نكنيد. مطمئن شويد كه هر فيلم حداقل كمي متفاوت است. موتورهاي …
منبع :
سئو در سال 2020. استراتژي هاي مهم بازاريابي ديجيتال
سئو در سال 2020. استراتژي هاي مهم بازاريابي ديجيتال https://ijmarket.com/blog/سئو-در-سال-2020-استراتژي-هاي-مهم-بازاريابي/ https://ijmarket.com/blog/سئو-در-سال-2020-استراتژي-هاي-مهم-بازاريابي/#respond ايجي ماركت Tue, 24 Nov 2020 04:46:03 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/سئو-در-سال-2020-استراتژي-هاي-مهم-بازاريابي/
بازاريابي ويدئويي ديجيتال بازاريابي ويدئويي ديجيتال براي سئو در سال 2020 در زمينه سئو كاملاً بزرگ است. ابتدا ، ايجاد و ارسال فيلم به YouTube ، Vimeo ، Daily Motion ، Blip ، Wistia ، Meta cafe ، Veoh و Mega video را فراموش نكنيد. مطمئن شويد كه هر فيلم حداقل كمي متفاوت است. موتورهاي …
منبع :
سئو در سال 2020. استراتژي هاي مهم بازاريابي ديجيتال
بازاريابي ويدئويي ديجيتال
بازاريابي ويدئويي ديجيتال براي سئو در سال 2020 در زمينه سئو كاملاً بزرگ است. ابتدا ، ايجاد و ارسال فيلم به YouTube ، Vimeo ، Daily Motion ، Blip ، Wistia ، Meta cafe ، Veoh و Mega video را فراموش نكنيد. مطمئن شويد كه هر فيلم حداقل كمي متفاوت است. موتورهاي جستجوي اصلي مانند Google ، Yahoo ، Bing و Duckduckgo.com نمي خواهند محتواي تكراري ارسال كنند. يا بيش از حد مذموم است يا حتي مجازات كننده است. كنسول Google خود را از نظر مجازاتي كه Google اعمال كرده است بررسي كنيد. همچنين كلمات كليدي را مشاهده خواهيد كرد كه منشا آن در Google Analytics در كنسول Google وجود ندارد. از نظر حجم ترافيك و رقابت كلمات كليدي ، توصيفات ويدئويي مربوط به كلمات كليدي مورد نظر خود را در Google Ads Planner جستجو كنيد.
وب 3.0
اينترنت يا وب 3.0 هنوز هم عظيم است ، گرچه اين اصطلاح چندي پيش ايجاد شد. يعني از اين به بعد اينترنت يا به وسيله معنا يا داده هاي بزرگ هدايت خواهد شد. گوگل حتي از نمايه سازي معنايي نهفته در منابع وب و ترتيب معنايي آنها استفاده مي كند. به همين دليل تهيه صفحات وب سايت ، به ويژه صفحه اصلي ، از اهميت بالايي برخوردار است. اطمينان حاصل كنيد كه URL اصلي همان URL موجود در ساختار اطلاعات وب سايت است.
وب 3.0 توسط جان ماركوف از نيويورك تايمز در سال 2006 نامگذاري شد. اين به نسل سوم خدمات مبتني بر اينترنت گفته مي شود كه همه اينترنت هوشمند يا هوشمند را گرد هم مي آورد. آنها سرويس هاي تحت وب هستند كه از وب هوشمند تشكيل شده اند. كساني كه از داده هاي بزرگ استفاده مي كنند به عنوان مثال ، با گزارش هاي تجزيه و تحليل هوشمند ، Google Trends ، رياضيات تبليغات پيشرفته ، Google Ads Planner ، Ubersuggest و موارد ديگر هستند.
Google رتبه بندي مغز را معرفي كرد كه ما فقط در سال 2020 شروع به درك آن مي كنيم. اين پنج سال پيش منتشر شد. Rank Brain هوش مصنوعي گوگل است كه با استفاده از يادگيري ماشيني صفحات وب را با استفاده از مدل هاي رياضي براي نمايه سازي معنايي نهفته ، سپس مسيريابي پنهان و سپس تخصيص تصادفي رتبه بندي مي كند.
اين را مي توان از ليست مواردي كه ما نمي توانيم فرض كنيم ، استخراج كنيم. همزماني مي تواند در اسناد وب باشد. اين نشان دهنده فاصله بين كلمات كليدي در خود صفحه است. گوگل اهميت كلمات كليدي را در عبارت جستجو رتبه بندي مي كند. بنابراين ، اگر “Super Mario Brothers” را جستجو كنيد ، كلمات كليدي كه بايد نمايش داده شوند ، بر اساس انتزاعات و معاني توليد شده توسط گوگل رتبه بندي و امتيازدهي مي شوند نه عبارت دقيقاً بدون نتايج Rank Brain Modeling. نقل قول ها و پيوندهاي وب اگر صفحات زيادي در مورد ماريو ، لوئيجي ، باوسر ، پرنسس و وزغ وجود داشته باشد كه به صفحه وب پيوند دارند. اين ارتباط پيوند متن و تعصب با موجوديت ها را بررسي مي كند. اين بدان معناست كه Google فقط به سايتهاي معتبري علاقه مند است كه به اينترنت پيوند دارند و نه اينكه به طور كامل به آنها لينك شوند. محققان با كليك داده هاي كربي مي توانند استفاده شوند.
اين بدان معناست كه اگر مي توانيد كلمات كليدي معنايي مرتبط با موضوع را مبادله كنيد و از آنها در صفحه وب استفاده كنيد ، از نظر زبانشناسي ، شما به جاي پاشيدن كلمات كليدي دقيق در مقاله و ايجاد برابر بودن مقاله ، بد ، خودكار / غيرقابل خواندن ، يا حتي پر كردن ، داشتن شانس بيشتري براي ظاهر شدن داريد. توسط كلمات كليدي (كلاه بزرگ سفيد SEO la la).
جايي كه مكان مهم را نشان مي دهد. اگر سايت اغلب به وب سايت نينتندو پيوند دارد ، اين در ارتباطات معنايي مورد توجه قرار مي گيرد. همچنين ، حتماً به صفحات رقيب يا ساير سايت هاي رتبه بندي شده براي اين عبارت نگاه كنيد و ايده هاي كلمات كليدي ارتباط معنايي يا حتي ابزارهاي پيشنهاد كلمات كليدي را دريافت كنيد.
سوئيچرهاي دو جهته براي درك زبان (BERT) جديدترين موارد اضافه شده به هوش مصنوعي گوگل است.
اين از هر ده مورد جستجو يكي را تحت تأثير قرار مي دهد. اين به Google امكان درك بهتر نحوه استفاده از زبان براي كمك به يادگيري متن كلمات منفرد را در جستجوها مي دهد. مهم است كه اين تغييرات الگوريتمي را در صورت پيشرفت در آينده دنبال كنيد ، كه احتمالاً چنين خواهد بود.
سرانجام ، جان مولر از گوگل نكاتي در مورد SEO براي بهينه سازي وب سايت ها و صفحات وب براي BERT ارائه داد. BERT بر اهميت متن در صفحات وب سايت تمركز دارد. سئو بايد اطمينان حاصل كند كه صفحات اصلاً تصادفي نيستند. مرتبط بودن همچنين به معناي محتواي اصلي است. BERT در تلاش است تا ابزار چرخش كلمات كليدي را بدست آورد. فقط همان نسخه قديمي را ارسال نكنيد كه در آن روتور رباتيك مي تواند چرخد و از ابزار كاتب SEO عبور كند. محتواي شما به اندازه محتواي متفكر ، محتواي دقيق تر ، محتواي مرتبط تر با عمق بيشتر ، تحقيقات محتوا ، روزنامه نگاري دستي و مكاتبات محتواي SEO با آن مرتبط نخواهد بود.
جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد
اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.
منبع :
سئو در سال 2020. استراتژي هاي مهم بازاريابي ديجيتال
- ۹ بازديد
- ۰ نظر