استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي به سبك قديمي جاي خود را به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي (SMM) داده اند كه با سئو ادغام شده است. اين روزها ، اين روش بازاريابي اينترنتي به عنوان بخشي جدايي ناپذير از خدمات جستجوگرها ظهور كرده است زيرا هر دو به هم پيوسته هستند و به همان اندازه به موفقيت …
منبع :
چرا بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي بخشي اساسي از خدمات جستجوگرها است
چرا بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي بخشي اساسي از خدمات جستجوگرها است
https://ijmarket.com/blog/چرا-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-بخشي/
https://ijmarket.com/blog/چرا-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-بخشي/#respond
ايجي ماركت
Tue, 19 Jan 2021 22:58:31 0000
بازاريابي
https://ijmarket.com/blog/چرا-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-بخشي/
استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي به سبك قديمي جاي خود را به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي (SMM) داده اند كه با سئو ادغام شده است. اين روزها ، اين روش بازاريابي اينترنتي به عنوان بخشي جدايي ناپذير از خدمات جستجوگرها ظهور كرده است زيرا هر دو به هم پيوسته هستند و به همان اندازه به موفقيت …
منبع :
چرا بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي بخشي اساسي از خدمات جستجوگرها است
استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي به سبك قديمي جاي خود را به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي (SMM) داده اند كه با سئو ادغام شده است. اين روزها ، اين روش بازاريابي اينترنتي به عنوان بخشي جدايي ناپذير از خدمات جستجوگرها ظهور كرده است زيرا هر دو به هم پيوسته هستند و به همان اندازه به موفقيت وب سايت در موتورهاي جستجو كمك مي كنند. اين رابطه اي است كه از محتوا با مفاهيم مناسب و استفاده مناسب از كلمات كليدي حاصل مي شود. بهترين راه براي افزودن محتوا به وب سايت ، وبلاگ نويسي و ايجاد انجمن ها ، نظرات و انجمن ها است. همه اين مفاهيم بخشي از SMM هستند. ارسال وبلاگ خود به سايت هاي اطلاعاتي مانند Stumbleupon و Digg يك كمپين پيوند موفقيت آميز است. باز هم ، موفقيت شما در اين روش بدون به روزرساني موتور جستجو سوال برانگيز است. اين نشان مي دهد كه SEO و SMM ارتباط تنگاتنگي دارند. به دليل تأثير ملموس اين روش بازاريابي اينترنتي در سئو ، از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي به طور گسترده اي در خدمات سئو استفاده شده است. چندين دليل ديگر وجود دارد كه مزاياي بدست آمده از طريق اين روش ها را نشان مي دهد. در اينجا برخي از آنها ذكر شده است: 1) دستيابي به كيفيت و ارتباطات داخلي مرتبط اين يك واقعيت مشهور است كه با استفاده از اين دسته از سايت ها مي توان لينك هاي ورودي زيادي به وب سايت دريافت كرد. پيوندهاي ورودي ، طبق الگوريتم هاي موتور جستجو ، يكي از عوامل مهمي است كه بر رتبه بندي موتور جستجو در سايت شما تأثير مي گذارد. بنابراين مخفي نيست كه SMM مي تواند روشي هوشمندانه براي افزايش رتبه سايت هاي شما باشد. و بهترين چيز در مورد دريافت پيوند با ارسال به اين سايت ها اين است كه پيوندها ارگانيك هستند ، خريداري يا مبادله نمي شوند. 2) SMM به عنوان يك ابزار مديريت اعتبار موثر بسياري از اين سايت ها در SERP رتبه بالايي دارند. آنها سايت هاي محبوب هستند. و ارائه دهندگان سئو بايد در ارائه پيوند به وب سايت هاي معروف بسيار محتاط باشند زيرا بازديد كنندگان در اين سايت ها فعاليت بيشتري دارند. دريافت لينك از اين سايت هاي محبوب منبع خوبي براي موتورهاي جستجو و بازديد كنندگان است. 3) از طريق رسانه هاي اجتماعي قابل مشاهده باشد عملكرد اصلي خدمات سئو اين است كه وب سايت را براي كلمات كليدي خاص نمايان كند. به طور كلي ، رتبه بندي در SERP ها و دستيابي به قابليت مشاهده به سايت هاي جديد زمان مي برد. از طرف ديگر ، اين سايت ها كه داراي رتبه خوبي در موتورهاي جستجو هستند مي توانند به شما كمك كنند تا در زمان كمتري به نتيجه دلخواه برسيد. لازم به ذكر است كه ارسال يك وبلاگ يا فيلم به چنين سايت هاي رسانه اي نمي تواند مستقيماً به شما كمك مي كند تا رتبه هاي بالاتري كسب كنيد ، اما مطمئناً امكانات جديدي براي دستيابي به ديدگاه قبل از تنظيم براي سايت هاي جديد فراهم مي كند. 4) رسانه هاي اجتماعي اغلب توسط موتورهاي جستجو خزيده مي شوند. اين سايت ها به دليل معرفي محتواي جديد ، اغلب توسط موتورهاي جستجو خزيده مي شوند. بنابراين ، پيوندهاي اين سايت ها مي توانند موتورهاي جستجو را به سمت سايت شما سوق دهند. در حقيقت ، SMM مي تواند تأثير مثبت و منفي بر عملكرد سئو سايت شما داشته باشد.به عنوان مثال ، مخالفان شما از همين روش ها در شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند و ايجاد شهرت بد براي ديگران در اين رسانه براي هركسي آسان است. بنابراين ، بايد در انتخاب خدمات جستجوگرها براي كمپين بازاريابي اينترنتي خود بسيار محتاط باشيد. نكته جالب در مورد بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي اين است كه تمام عملكردهاي اساسي سئو را به همراه دارد – دريافت لينك ، افزايش بازديد و افزايش ديد.
براي ديدن مقالات بيشتر در مجموعه بازاريابي كليك كنيد
اين مقالات به طور سيستماتيك از آخرين پايگاه داده هاي مقاله بازاريابي جمع آوري مي شوند.
كليه مطالب سايت به عهده منابع اصلي است و اينفوجاب ماركت هيچ گونه مسئوليتي در قبال مطالب ندارد.
منبع :
چرا بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي بخشي اساسي از خدمات جستجوگرها است
https://ijmarket.com/blog/چرا-بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-بخشي/feed/
0
منبع :https://ijmarket.com