يورش معترضان يمني به كاخ دولت مستعفي در عدن

به وبگاه تخصصي پزشكي ايران خوش آمديد.

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

يورش معترضان يمني به كاخ دولت مستعفي در عدن

معترضان يمني به يك ايست بازرسي امنيتي در جنوب شهر عدن حمله كردند. به گزارش آسنا ، به نقل از خبرگزاري اسپوتنيك ، هزاران نفر از اهالي عدن به وضعيت نامناسب زندگي و تأخير در پرداخت حقوق اعتراض كردند. معترضين به سمت ضعف محقق در عدن حركت كردند ، در آنجا نگهبانان حملات هوايي را …

يورش معترضان يمني به كاخ دولت مستعفي در عدن https://titr-news.ir/2021/03/يورش-معترضان-يمني-به-كاخ-دولت-مستعفي-در/ تيتر نيوز Tue, 16 Mar 2021 09:39:56 0000 بين الملل https://titr-news.ir/2021/03/يورش-معترضان-يمني-به-كاخ-دولت-مستعفي-در/ معترضان يمني به يك ايست بازرسي امنيتي در جنوب شهر عدن حمله كردند. به گزارش آسنا ، به نقل از خبرگزاري اسپوتنيك ، هزاران نفر از اهالي عدن به وضعيت نامناسب زندگي و تأخير در پرداخت حقوق اعتراض كردند. معترضين به سمت ضعف محقق در عدن حركت كردند ، در آنجا نگهبانان حملات هوايي را …

معترضان يمني به يك ايست بازرسي امنيتي در جنوب شهر عدن حمله كردند.

به گزارش آسنا ، به نقل از خبرگزاري اسپوتنيك ، هزاران نفر از اهالي عدن به وضعيت نامناسب زندگي و تأخير در پرداخت حقوق اعتراض كردند.

معترضين به سمت ضعف محقق در عدن حركت كردند ، در آنجا نگهبانان حملات هوايي را انجام دادند تا از حمله به من جلوگيري كنند و معترضان را انتخاب كنند.

معترضين با سردادن شعارهايي مانند “انقلاب جنوب” وارد سالن رويداد شدند.

معترضين خواستار بهبود اوضاع اقتصادي ، خدمات و حقوق ارتش بودند و به اولين پست امنيتي كاخ رياست جمهوري در عدن رسيدند.

ديروز كميته عدن از يمن خواست تا به منظور سازماندهي اعتراضات مردمي ، كه به حمله به محور اصلي تبديل شد ، امروز (سه شنبه) در اعتراضات شركت كند.

كاخ مشك اقامتگاه دولت يمن در عدن است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.