فيلمي جديد از حرم حضرت عباس و امام حسين (ع)

به وبگاه تخصصي پزشكي ايران خوش آمديد.

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

فيلمي جديد از حرم حضرت عباس و امام حسين (ع)

همزمان ، به مناسبت ولادت امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) ، دفتر مركزي مرمت عتبات عاليات ، فيلم جديدي از حرم وي در كربلا منتشر كرد. به گزارش تيتر نيوز ، در حال حاضر محدوديتي براي بازديد از اين امامزاده ها در عراق وجود ندارد و درهاي آنها به روي زائران عراقي باز …

فيلمي جديد از حرم حضرت عباس و امام حسين (ع) https://titr-news.ir/2021/03/فيلمي-جديد-از-حرم-حضرت-عباس-و-امام-حسين/ تيتر نيوز Tue, 16 Mar 2021 22:50:08 0000 فرهنگ و هنر https://titr-news.ir/2021/03/فيلمي-جديد-از-حرم-حضرت-عباس-و-امام-حسين/ همزمان ، به مناسبت ولادت امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) ، دفتر مركزي مرمت عتبات عاليات ، فيلم جديدي از حرم وي در كربلا منتشر كرد. به گزارش تيتر نيوز ، در حال حاضر محدوديتي براي بازديد از اين امامزاده ها در عراق وجود ندارد و درهاي آنها به روي زائران عراقي باز …

همزمان ، به مناسبت ولادت امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) ، دفتر مركزي مرمت عتبات عاليات ، فيلم جديدي از حرم وي در كربلا منتشر كرد.

به گزارش تيتر نيوز ، در حال حاضر محدوديتي براي بازديد از اين امامزاده ها در عراق وجود ندارد و درهاي آنها به روي زائران عراقي باز است. اما براي جلوگيري از شيوع ويروس جديد كرونا در ايران ، تردد بين دو كشور مسدود شده است. اداره هواپيمايي كشوري نيز روز يكشنبه ، مارس اعلام كرد كه پروازها به عراق به مدت يك هفته متوقف مي شود.

اگرچه قبل از شيوع ويروس جديد كرونا در استان خوزستان ، تردد در مرزهاي زميني ايران و عراق محدود بود ، اما وزارت بهداشت كه از زمان شيوع در اين دو كشور مقدسات ايران را به حالت تعليق درآورده است ، بار ديگر بسته شده است. ، اين مرزها اكنون اعلام كرده اند كه مرزهاي غربي در حال رصد هستند.

در فيلمي كه به مناسبت عيد سعيد فطر و ولادت امام حسين (ع) و حضرت عباس (ع) توسط مركز بازسازي ابوت منتشر شده و براي تيتر نيوز آماده شده است ، زائران عراقي به زيارتگاه ها مشرف مي شوند كه اين يك قطعه هنري را نشان مي دهد. و معماران ايراني را در بازسازي و توسعه اين امامزاده ها به تصوير مي كشد. اين فيلم در روز دوشنبه ، 16 مارس 2010 ساخته شده است.

مرورگر شما از ويدئو پشتيباني نمي كند.

فايل را از اينجا بارگيري كنيد: video / mp4

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.