سياوش كامكار: انگار در خانه براي خودمان ساز مي‌زنيم!

به وبگاه تخصصي پزشكي ايران خوش آمديد.

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سياوش كامكار: انگار در خانه براي خودمان ساز مي‌زنيم!

سياوش كامكار بازيگر و آهنگساز سانتور در مصاحبه با تيتر نيوز به س questionsالات مربوط به جشنواره موسيقي فجر پاسخ داد. وي معتقد است كه در روند تصرف آن ، گويي ما در خانه براي خود ابزاري درست مي كنيم! اين هنرمند در گذشته با گروه هاي مختلف در اين جشنواره شركت كرده بود ، …

سياوش كامكار: انگار در خانه براي خودمان ساز مي‌زنيم! https://titr-news.ir/2021/02/سياوش-كامكار-انگار-در-خانه-براي-خودمان/ تيتر نيوز Wed, 17 Feb 2021 22:31:09 0000 فرهنگ و هنر https://titr-news.ir/2021/02/سياوش-كامكار-انگار-در-خانه-براي-خودمان/ سياوش كامكار بازيگر و آهنگساز سانتور در مصاحبه با تيتر نيوز به س questionsالات مربوط به جشنواره موسيقي فجر پاسخ داد. وي معتقد است كه در روند تصرف آن ، گويي ما در خانه براي خود ابزاري درست مي كنيم! اين هنرمند در گذشته با گروه هاي مختلف در اين جشنواره شركت كرده بود ، …

سياوش كامكار بازيگر و آهنگساز سانتور در مصاحبه با تيتر نيوز به س questionsالات مربوط به جشنواره موسيقي فجر پاسخ داد. وي معتقد است كه در روند تصرف آن ، گويي ما در خانه براي خود ابزاري درست مي كنيم!

اين هنرمند در گذشته با گروه هاي مختلف در اين جشنواره شركت كرده بود ، اما گروه “ژائو” كه امسال در آن حضور دارد ، براي اولين بار در جشنواره شركت كرد.

اجراي گروه “ژائو” در اولين روز جشنواره موسيقي مجازي فجر در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در اين قسمت با كامكار تماس گرفتيم تا در اين دوره از جشنواره موسيقي فجر با او صحبت كنيم.

كامكر به تيتر نيوز گفت: “فضاي جشنواره امسال احساس خاصي به ما نمي دهد ، زيرا به هر حال نوع فعاليت ما بود و فقط مي توانيم بگوييم كه بدتر بود ، نه بهتر.” كمبود تماشاگر در سالن منجر به اين مي شود كه انرژي كمتري به ما منتقل شود ؛ زيرا به طور طبيعي بهتر است كه در حضور مردم عمل كنيم.

وي درباره واكنش مردم به اجراي جشنواره گفت: “نوعي موسيقي كه ما پخش مي كنيم براي پيش بيني واكنش هاي مختلف محبوب نيست ، زيرا همان مخاطبي كه اجراهاي شخصي ما را مي بيند.” در واقع انتظار براي واكنش متفاوت نسبت به اجراهاي از پيش ضبط شده فقط براي گروه هاي پاپ است و اين فقط به دليل رايگان بودن همه اجراها براي ما خواهد بود ، شايد كساني كه براي خريد بليط مشكل دارند اين عملكرد را ببينند.

از كامكار پرسيديم كه آيا بهتر نيست جشنواره را تا حد ممكن مطابق با پروتكل هاي بهداشتي مانند جشنواره هاي فيلم و تئاتر شخصاً برگزار كنيم؟ وي پاسخ داد: “همانطور كه گفتم ، عدم حضور تماشاگران در سالن ، لوتف را رد صلاحيت كرد.” چون با انرژي كه از مخاطب مي گيريم ، كارمان را با عشق بسيار انجام مي دهيم. خصوصاً هنرمنداني مثل من كه در شهرها و كشورهاي مختلف هنرنمايي كرده اند و هميشه براي ما مهم است كه در هر شهر چقدر از مخاطب انرژي مي گيريم اما در اجراهاي آنلاين اين امكان وجود ندارد. بدين ترتيب انجام اين كار بصورت آنلاين نيست و مانند اين است كه در خانه بنشينيد و براي خود ابزار درست كنيد.

آهنگساز تعجب كرد كه اگر جشنواره به سال آينده موكول مي شد ، چندان خوب نبود. وي گفت: “برگزاري جشنواره موسيقي فجر ، به ويژه در اين زمينه ، جنبه حمايت هنرمندان را دارد و به محض راه اندازي آن ، همين بس.”

وي در پايان گفت: “بيشتر برنامه هاي من لغو شد ، بسياري از سفرهاي خارجي را از دست دادم و مجبور شدم در جشنواره هاي بسيار خوبي شركت كنم كه همه آنها لغو شدند.” البته تا حدي سعي كرده ام برنامه هايم را بصورت آنلاين انجام دهم.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.