قيمت بليت قطار افزايش نيافته است

به وبگاه تخصصي پزشكي ايران خوش آمديد.

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قيمت بليت قطار افزايش نيافته است

رئيس اتحاديه شركت هاي حمل و نقل ريلي گفت: “قيمت بليط ريلي افزايش نيافته است و ما فقط 25٪ از قيمت بليط صندلي خالي را از مسافران دريافت مي كنيم.” به گزارش تيتر نيوز ، در چند روز گذشته ، اعضا از افزايش قيمت بليط ريلي انتقاد كرده و آن را دور از دسترس مسافران …

قيمت بليت قطار افزايش نيافته است https://titr-news.ir/2021/02/قيمت-بليت-قطار-افزايش-نيافته-است/ تيتر نيوز Sun, 14 Feb 2021 21:07:50 0000 اقتصادي https://titr-news.ir/2021/02/قيمت-بليت-قطار-افزايش-نيافته-است/ رئيس اتحاديه شركت هاي حمل و نقل ريلي گفت: “قيمت بليط ريلي افزايش نيافته است و ما فقط 25٪ از قيمت بليط صندلي خالي را از مسافران دريافت مي كنيم.” به گزارش تيتر نيوز ، در چند روز گذشته ، اعضا از افزايش قيمت بليط ريلي انتقاد كرده و آن را دور از دسترس مسافران …

رئيس اتحاديه شركت هاي حمل و نقل ريلي گفت: “قيمت بليط ريلي افزايش نيافته است و ما فقط 25٪ از قيمت بليط صندلي خالي را از مسافران دريافت مي كنيم.”

به گزارش تيتر نيوز ، در چند روز گذشته ، اعضا از افزايش قيمت بليط ريلي انتقاد كرده و آن را دور از دسترس مسافران خوانده اند. محمدرضا رضايي كوچي ، رئيس كميسيون عمران شوراي اسلامي ، به تيتر نيوز گفت: “مسئله اين است كه اگر بخواهيم بار مسافران را از جاده ها به قطارها برداريم ، بايد مردم را جذب كنيم و اول از همه ، بايد براي مردم اقتصادي باشد. “آنها ممكن است شبكه ريلي را ترجيح دهند ، اما افزايش قيمت بليط قطار منجر به انتقال مسافران از سايت راه آهن به جاده ها مي شود.

اين اظهارات در حالي بود كه محمد رجبي ، رئيس اتحاديه شركت هاي راه آهن به تيتر نيوز گفت: شما بايد 100 درصد هزينه كنيد. “هزينه بليط را پرداخت كنيد. در شرايط كنوني شيوع ويروس كرونا ، دولت از راه آهن خواسته است كه قانون 50 را براي پذيرش مسافر به صورت قطعه اي اجرا كند ، و در صورت عدم حمايت دولت از ما ، از مسافران خواسته ايم كه 50 جاي خالي را پر كنند صندلي ها

وي افزود: “پس از پيگيري هاي فراوان ، تصويب شد كه مردم فقط 25 درصد از اين هزينه را پرداخت مي كنند ، كه البته فقط براي مسافراني است كه در كوپن هاي خالي مشمول اين هزينه هاي اضافي مي شوند ، اما خانواده هايي كه با هم سفر مي كنند. به همان اندازه كه فراهم مي كنند مقابله كنند تا مشمول اين قانون نشوند.

رجبي افزود: انتشار ويروس كرونا ، نرخ ارز و تورم هزينه هاي عملياتي شركت هاي ريلي را چند برابر كرده است ، در حالي كه دولت هيچ گونه منابعي براي جبران اين هزينه ها و حتي امكانات مرونا تقريباً در اختيار شركت هاي ريلي قرار نداده است. اختصاص به بخشها ، هنوز به منطقه راه آهن پرداخت نشده است.

رئيس اتحاديه شركت هاي حمل و نقل ريلي با تأكيد بر اينكه امكان كنترل حمل و نقل ريلي با دست خالي وجود ندارد و انگيزه هاي مالي منفي براي شركت ها مفيد نيست ، اظهار داشت: نگراني هاي آنها براي سال هاي آينده حتي بيشتر است. مجتمع حمل و نقل ريلي بيش از هزار و صد ميليون بازديد كننده داشته است و حتي قادر به تأمين نيازهاي خود در سالهاي آينده نيست. بنابراين ، در شرايطي كه دولت هيچ كمكي براي حمل و نقل ريلي ارائه نكرده است. شركت هاي اين منطقه نمي توانند هزينه هاي اضافي را از جيب خود بپردازند تا متحمل خسارات بيشتري شوند زيرا تنها درآمد شركت هاي حمل و نقل ريلي بليط هاي ريلي است كه مي فروشند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.