تظاهرات اسرائيلي‌ها عليه نتانياهو – تيتر نيوز

به وبگاه تخصصي پزشكي ايران خوش آمديد.

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

تظاهرات اسرائيلي‌ها عليه نتانياهو – تيتر نيوز

براي سي و چهارمين هفته متوالي ، شهروندان اسرائيلي به نخست وزير رژيم و مديريت منفعلانه او در اقتصاد و مبارزه با كرونا اعتراض كردند. به گزارش روسيا اسيا ، هزاران اسرائيلي طي چندين هفته در بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل در چندين شهر اشغالي تجمع كرده و خواستار استعفا شده اند. حدود هفت ماه …

تظاهرات اسرائيلي‌ها عليه نتانياهو – تيتر نيوز https://titr-news.ir/2021/02/تظاهرات-اسرائيلي‌ها-عليه-نتانياهو-ت/ تيتر نيوز Sun, 14 Feb 2021 08:54:16 0000 بين الملل https://titr-news.ir/2021/02/تظاهرات-اسرائيلي‌ها-عليه-نتانياهو-ت/ براي سي و چهارمين هفته متوالي ، شهروندان اسرائيلي به نخست وزير رژيم و مديريت منفعلانه او در اقتصاد و مبارزه با كرونا اعتراض كردند. به گزارش روسيا اسيا ، هزاران اسرائيلي طي چندين هفته در بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل در چندين شهر اشغالي تجمع كرده و خواستار استعفا شده اند. حدود هفت ماه …

براي سي و چهارمين هفته متوالي ، شهروندان اسرائيلي به نخست وزير رژيم و مديريت منفعلانه او در اقتصاد و مبارزه با كرونا اعتراض كردند.

به گزارش روسيا اسيا ، هزاران اسرائيلي طي چندين هفته در بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل در چندين شهر اشغالي تجمع كرده و خواستار استعفا شده اند.

حدود هفت ماه است كه معترضين هر هفته در مقابل محل اقامت نتانياهو در خيابان بالفور قدس و منزل وي در قيصريه و جاده هاي اصلي معترض هستند و خواستار رسيدگي نتانياهو به نگراني هاي خود در مورد بحران كرونا هستند كه مي تواند به دليل فساد و سو cases مديريت بركنار شود.

معترضين اصرار داشتند كه نتانياهو نمي تواند نخست وزير شود در حالي كه به جرم خيانت و رشوه محاكمه مي شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.