هالي من و ثروتهاي صادقانه 3

به وبگاه تخصصي پزشكي ايران خوش آمديد.

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

هالي من و ثروتهاي صادقانه 3

هاليمن به هزاران نفر در سراسر جهان آموخته است كه چگونه از طريق اينترنت درآمد كسب كنند و يك تجارت موفق در خانه مستقر كنند. وي به “مادر ترزا بازاريابي اينترنتي” معروف شد. كتاب الكترونيكي او ، صادقانه ثروت ، ده ها هزار نسخه در سراسر جهان فروخته است و قلب مردم عادي را كه …

منبع :
هالي من و ثروتهاي صادقانه 3

هالي من و ثروتهاي صادقانه 3 https://ijmarket.com/blog/هالي-من-و-ثروتهاي-صادقانه-3/ https://ijmarket.com/blog/هالي-من-و-ثروتهاي-صادقانه-3/#respond ايجي ماركت Fri, 27 Nov 2020 20:30:49 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/هالي-من-و-ثروتهاي-صادقانه-3/

هاليمن به هزاران نفر در سراسر جهان آموخته است كه چگونه از طريق اينترنت درآمد كسب كنند و يك تجارت موفق در خانه مستقر كنند. وي به “مادر ترزا بازاريابي اينترنتي” معروف شد. كتاب الكترونيكي او ، صادقانه ثروت ، ده ها هزار نسخه در سراسر جهان فروخته است و قلب مردم عادي را كه …

منبع :
هالي من و ثروتهاي صادقانه 3

هاليمن به هزاران نفر در سراسر جهان آموخته است كه چگونه از طريق اينترنت درآمد كسب كنند و يك تجارت موفق در خانه مستقر كنند.

وي به “مادر ترزا بازاريابي اينترنتي” معروف شد. كتاب الكترونيكي او ، صادقانه ثروت ، ده ها هزار نسخه در سراسر جهان فروخته است و قلب مردم عادي را كه مي خواهند از استرس روزمره خود رها شوند و ياد بگيرند چگونه در خانه پول كسب كنند ، به دست آورده است.

مرد هالي كيست؟

هالي بتمن يك دختر 25 ساله آمريكايي است. اگرچه هالي اهل ويسكانسين است ، اما در حال حاضر در چيانگ ماي ، تايلند زندگي مي كند. او مادر تنها پسر بچه اي 3 ساله به نام جاش است.

ممكن است بپرسيد كه چرا هالي در تايلند زندگي مي كند و چگونه به يك بازارياب برتر اينترنتي تبديل شده است.

وقتي هالي 16 ساله بود ، اين فرصت را داشت كه در يك كشور خارجي دانشجو شود و تبادل دانش كند. به او ليستي از كشورها براي انتخاب داده شد. در اصل ، او زيمبابوه را انتخاب كرد.

با اين حال ، پس از سرنوشت و تغيير برنامه ها ، به هالي اطلاع داده شد كه او قبلا به تايلند مي رود. وي در زمان حضور در آنجا به عنوان دانشجوي مبادله عاشق تايلند شد.

هالي بعداً در ارتش آمريكا در عراق ، كه روزنامه نگار ، عكاس و طراح وب بود ، به يك سرباز تبديل شد. وي پس از چند مصدوميت و جراحي پا ، به مدت 6 ماه در بغداد كار كرد و جوانترين زني بود كه در فرودگاه DHL كار مي كرد.

چند شغل ديگر كه هالي انجام داده است عبارتند از: سرايدار ، دختر اتاق لباسشويي ، ميزبان ، صندوقدار مك دونالد ، كارمند فروشگاه حيوانات خانگي ، محافظ كارخانه كاغذ سازي ، آشپز و فروشنده جاروبرقي. جمله 4 (نشان مي دهد كه او خود را فروشنده بسيار بدي مي داند و فقط دو دستگاه از اين جاروبرقي هاي گران قيمت را به اقوام فروخته است).

اندكي پس از ترك عراق ، هالي به تايلند بازگشت. او با يك دختر جوان برمه اي به نام نو كه در همان نزديكي زندگي مي كند دوست شد. خانواده نو از جنگ در برمه فرار كرده بودند و والدين او ساعت ها براي تأمين هزينه خانواده كار كردند. كودكان برمه اي در اين شرايط معمولاً بيشتر اوقات تنها بودند. بنابراين نوو هر روز در خانه هولي بود. و بنابراين هالي با پدر آينده پسرش – برادر نو ، يك كشاورز فقير و سخت كوش ديدار كرد.

زندگي نتيجه خود را داد و سرانجام هالي خود را باردار يافت ، تنها ، اما بدون منابع مالي كافي. او نمي خواست در شغلي كار كند كه به جدايي او از نوزاد جديدش احتياج داشته باشد ، بنابراين شروع به يادگيري تمام كارهايي كه مي تواند درمورد نحوه كسب درآمد اينترنتي انجام دهد. او خود را در يك اتاق كوچك در خانه برادرش در نزديكي ميلواكي به همراه كودك 4 ماهه خود ديد.

هالي با 650 دلار در ماه براي زندگي (به دليل كهنه سرباز معلوليت) شروع به تكميل پول درآمد اندك خود از طريق eBay كرد.

هالي پس از يك سال زندگي در شرايط تنگ و در محله اي ناخوشايند ، به اميد دريافت مزاياي مسكن ايالتي كه هرگز به او نرسيد ، تصميم گرفت كه به اندازه كافي كافي داشته باشد. او براي خريد بليط براي خود و پسرش براي بازگشت به تايلند ، هر آنچه در توان داشت (حتي لپ تاپ خود را كه سخت ترين قسمت آن بود) فروخت.

هالي پس از حضور در تايلند ، به يك آپارتمان ارزان قيمت نقل مكان كرد. او به يك فروشگاه رايانه استفاده كرد ، هر قسمت از رايانه را كه پيدا كرد خريداري كرد و از دوستي كه لپ تاپ او را در آن قرار داد كمك گرفت. با آخرين فن آوري بسيار فاصله داشت ، اما جواب داد.

صاحب خانه به او اجازه نمي دهد كه به طور منظم اتصال به اينترنت برقرار كند. او مجبور شد كارتهاي اينترنتي بخرد و براي شماره گيري از خط تلفن صفحه كليد ساختمان خود استفاده كند. ارتباط اينترنتي او بسيار كند بود و اغلب آفلاين بود. صفحه كليد مورد استفاده او فقط چهار قلم براي كل مجموعه داشت. هالي تا زماني كه ممكن باشد آنلاين خواهد ماند اما ارتباط خود را مرتباً قطع خواهد كرد – حتي در وسط وب سايتي كه روي شبكه بارگيري مي شود.

در طي چهار ماه ، هالي شبانه روز بيدار ماند – همه چيز را كه مي توانست ياد بگيرد ، تمرين كند و بكار ببرد: در مورد بازاريابي اينترنتي ، بازاريابي وابسته ، سئو ، جايگاه هاي خاص ، ليست هاي ساختماني و غيره.

در عرض چهار ماه ، هالي درآمد اينترنتي خود را از 0 دلار در ماه به 12000 دلار در ماه افزايش داد.

در مرحله بعد ، هالي اولين كتاب الكترونيكي خود را در مورد نحوه كسب درآمد آنلاين ايجاد كرد. اين كار به عنوان يك خلاصه كوتاه و خلاصه اي از چگونگي كسب درآمد آنلاين توسط هالي و چگونگي ديگران براي شروع كار انجام شد.

اما از آن زمان ، كتاب الكترونيكي هولي (و نسخه هاي بعدي آن) بسيار محبوب شد. از اوايل سال 2008 ، كتاب الكترونيكي او بيش از 25000 نسخه در سراسر جهان فروخته است. هالي هر روز زندگي هزاران نفر را تغيير داده است و تشكر و قدرداني همچنان ادامه دارد.

هالي از طريق انجمن خود و همچنين وبلاگ شخصي خود با خوانندگان كتاب الكترونيكي ارتباط تعاملي برقرار مي كند. او نه تنها استراتژي ها و تكنيك هاي موفق بازاريابي اينترنتي را به اشتراك مي گذارد ، بلكه تجربيات زندگي شخصي خود را نيز به اشتراك مي گذارد.

انتظار مي رود نسخه سوم Honest Riches در اواسط آگوست سال 2008 منتشر شود. نسخه Honest Riches ، Honest Riches 3 در سال 2008 همان كتاب الكترونيكي كوتاه و ساده اي نيست كه من سالها پيش ايجاد كردم – خواندن و فهميدن آن هنوز هم آسان است ، اما كوتاه نيست.

در 277 صفحه ، كتاب الكترونيكي Holly’s همه مواردي را كه بايد در مورد بازاريابي اينترنتي بدانيد را پوشش مي دهد ، و به سادگي و به روشي كه هر كسي مي تواند آن را درك كند توضيح مي دهد.

هدف هالي كمك واقعي به مردم براي موفقيت در بازاريابي اينترنتي است. به عنوان بخشي از اين ، هدف آن اين است كه كلاهبرداران را از تجارت خارج كند. او افراد بي وجدان را كه ادعا مي كنند مي توانند به ديگران ياد بگيرند كه چگونه از طريق اينترنت پول در بياورند اما فقط نيازهاي ديگران را شكار مي كنند و از آنها مالي درز مي كند ، بدون اينكه چيزي در ازاي آن ارائه دهد ، خوار است. به عبارت ديگر ، “گورو” هاي بازاريابي اينترنتي كه درآمد كسب مي كنند ، “بازاريابي اينترنتي” را آموزش مي دهند اما در موفقيت واقعي به ديگران كمك نمي كنند. هالي ، به عنوان يكي از اهداف خود در وب سايت خود ، هدف اين است كه اين افراد را از تجارت خارج كند تا افراد صادق واقعاً موفق شوند و زندگي بهتري داشته باشند.

يكي از ويژگي هاي بارز هالي اين است كه او تلاش مي كند تا واقعاً به ديگران كمك كند و مطمئن شود كه آنها مفاهيم مهم را درك مي كنند. پيگيري نوشتن او بسيار آسان است و مثل اينكه فرض كند شما همه چيز راجع به همه چيزهايي كه صحبت مي كند مي دانيد ، نمي نويسد. اين مفاهيم و اصطلاحات جديد را خيلي ساده توضيح مي دهد.

هاليمن جايگاه خود را در تاريخ ايجاد كرده است. نه از طريق روابط عمومي يا روش هاي بي پروا ، بلكه از طريق هوش ، تلاش ، صداقت ، تمايل و توانايي هاي او براي كمك به ديگران.

در اين روزگار ، افرادي مانند هاليمن سرمايه هاي قدرتمندي براي جامعه ما هستند و الگوي خوبي براي بقيه ما هستند. و در زمينه بازاريابي اينترنتي ، گرفتن كمك صادقانه و ارزشمند و گنجينه يافتن آن دشوار است.

از هالي متشكرم ، براي آداب و معاشرت ، انسانيت و راهنمايي شما در اين زمينه در حال تغيير و تحول در بازاريابي اينترنتي و در دنيايي در حال تغيير كه اكنون به شدت به آن نياز دارد.

جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد 

اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

منبع :
هالي من و ثروتهاي صادقانه 3

https://ijmarket.com/blog/هالي-من-و-ثروتهاي-صادقانه-3/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.