ما مي دانيم كه در صنعت مشاهير ، همه چيز احساساتي است و هر حركتي كه يك شخص مشهور انجام مي دهد شايعه اي بزرگ است. خوب ، در تجارت و بازاريابي ، آنچه ما “مشكل داغ” مي ناميم نيز وجود دارد و بسياري از تكنيك هاي موثر در اينترنت پخش مي شوند و “بازاريابي …
منبع :
بازاريابي تأثيرگذار: درك عميق و مباني آن
بازاريابي تأثيرگذار: درك عميق و مباني آن https://ijmarket.com/blog/بازاريابي-تأثيرگذار-درك-عميق-و-مباني-آ/ https://ijmarket.com/blog/بازاريابي-تأثيرگذار-درك-عميق-و-مباني-آ/#respond ايجي ماركت Fri, 20 Nov 2020 20:30:34 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/بازاريابي-تأثيرگذار-درك-عميق-و-مباني-آ/
ما مي دانيم كه در صنعت مشاهير ، همه چيز احساساتي است و هر حركتي كه يك شخص مشهور انجام مي دهد شايعه اي بزرگ است. خوب ، در تجارت و بازاريابي ، آنچه ما “مشكل داغ” مي ناميم نيز وجود دارد و بسياري از تكنيك هاي موثر در اينترنت پخش مي شوند و “بازاريابي …
منبع :
بازاريابي تأثيرگذار: درك عميق و مباني آن
ما مي دانيم كه در صنعت مشاهير ، همه چيز احساساتي است و هر حركتي كه يك شخص مشهور انجام مي دهد شايعه اي بزرگ است. خوب ، در تجارت و بازاريابي ، آنچه ما “مشكل داغ” مي ناميم نيز وجود دارد و بسياري از تكنيك هاي موثر در اينترنت پخش مي شوند و “بازاريابي تأثيرگذار” است كه در ميان آنها ظهور كرده و برتري دارد.
امروز ، ما در جهاني پر از بازاريابي و تجارت زندگي مي كنيم. وقتي به ساخت تبليغ فكر مي كنيد؟ شما چي فكر ميكنيد؟ عناوين مجله؟ تبليغات تلويزيوني؟ من به شما حقيقت را مي گويم ، ممكن است مانند قبل موثر نباشد. زمان تغيير مي كند ، تبليغات موثر نيز تغيير مي كند. اكنون ، تأثيرگذاران به سادگي در مورد برخي جملات جادويي در يك ويديو 1-3 دقيقه اي صحبت مي كنند و سپس Voila! فروش به حقيقت مي پيوندد! اين تأثيرگذارها با تعداد زيادي فالوور مي توانند شما را از سبك تبليغاتي نامرتب و منسوخ خارج از بازار متمايز كنند ، از طرف ديگر ، در نهايت ارزش فوق العاده اي براي برند شما به ارمغان مي آورند.
بنابراين بازاريابي اينفلوئنسر چيست؟ اين مقاله تقريباً به تمام سوالات شما در مورد بازاريابي تأثيرگذار پاسخ خواهد داد.
قبل از اينكه به درك و بينش او بپردازيم. ابتدا دو كلمه را تعريف مي كنيم:
- اثر اين توانايي تأثير بر رفتار ، رشد ، شخصيت ، تصميمات شخص يا چيزي و حتي تأثيرگذاري بر خودش است.
- بازار يابي يك فعاليت تجاري كه باعث تبليغ يا فروش محصولات و خدمات مي شود.
بنابراين وقتي اين دو واژه به هم مي رسند ، بازاريابي اينفلوئنسر نوعي بازاريابي است كه از ”اينفلوئنسرها” استفاده مي كند كه قدرت تأثيرگذاري بر ديگران را دارند تا آنچه را تبليغ مي كنند يا مي فروشند خريداري كنند.
بازاريابي تأثيرگذار به دو شكل وجود دارد:
-
بازاريابي شبكه هاي اجتماعي: به يك سري اقدامات براي جلب بازديد و علاقه از طريق سايت هاي رسانه هاي اجتماعي اشاره دارد.
-
بازاريابي محتوا: به نوعي بازاريابي اشاره دارد كه شامل ايجاد ، انتشار و اشتراك مطالب بصورت آنلاين مانند فيلم ها ، وبلاگ ها و پست هاي رسانه هاي اجتماعي است. هرگز يك برند را براي جلب علاقه به محصولات و خدمات خود تبليغ نكنيد.
تعريف هر دو متفاوت است ، اما به نظر مي رسد كه با هم مرتبط هستند.
ممكن است در حال حاضر بازاريابي اينفلوئنسر يك موضوع داغ باشد ، اما اين اصلاً موضوع جديدي نيست ، در واقع ، بازاريابي اينفلوئنسر از زماني كه ما شبكه هاي اجتماعي را كشف كرده ايم ، زنده بوده است. مشاهير ، علاقه مندان به ورزش و رهبران اولين تأثيرگذار ما در زمينه هاي مربوطه خود هستند و مارك ها براي تبليغ محصولات و خدمات خود با آنها شريك مي شوند. در اينجا برخي از ويژگي هاي خوب وجود دارد كه بازاريابي تأثيرگذار مجهز به موارد زير است:
بازاريابي اينفلوئنسر بي نظير است
رسانه هاي اجتماعي واقعاً به همه اين فرصت را دادند تا برداشت هاي خود را بيان كنند. ما از هر كسي كه توانايي صحبت كردن و اتصال به اينترنت براي اشتراك مطالب خود را دارد استقبال مي كنيم. هر كسي كه يك تلفن هوشمند داشته باشد مي تواند عكس هاي با كيفيت توليد كند و آنها را از طريق حساب هاي شخصي خود در شبكه هاي اجتماعي با دنيا به اشتراك بگذارد. و چه كسي از آنها بيشترين و جالبترين مشاركت را دارد ، افزايش مي يابد و تأثيرگذار مي شود.
اينفلوئنسر ماركتينگ معتبر است
بله شما آن را درست خوانديد. آيا آگهي آنلاين در مورد ساده ترين راه براي از بين بردن چربي كثيف معده ديده ايد؟ آيا تا به حال احساس كرده ايد كه يك سلول در بدن شما به اين تبليغات اعتقاد داشته باشد؟ يا آيا در تلويزيون تبليغي در مورد صابوني ديده ايد كه بتواند بعد از يك بار شستشو فوراً پوست شما را سفيد كند؟ چگونه خواهد بود؟ هيچ تخلفي وجود ندارد اما اين دليل و دليل اصلي و موثر بودن بازاريابي اينفلوئنسر نسبت به تبليغات سنتي است كه بصورت آنلاين ، تبليغات تلويزيوني و غيره مشاهده مي كنيد.
كمپين هاي اينفلوئنسر واقع بينانه تر و معتبرتر از تبليغات سنتي هستند كه با آنها روبرو مي شويد ، چرا؟ اول ، اينفلوئنسرها قابل مشاهده هستند و محصول يا خدماتي را كه ارائه داده اند تجربه كرده اند يا از آن استفاده كرده اند. آنها به عنوان الگوها و رهبراني مورد توجه قرار مي گيرند. سرمايه گذاري در وقت ، تلاش و پول خود در جهت غني سازي مخاطبان و ارتباط با پيروان آنها ارزش زيادي دارد زيرا اين تأثيرگذاران بيشتر مورد اعتماد هستند و به معتبرترين منبع براي مصرف كنندگان تبديل مي شوند. به اين معني كه مردم به آنها گوش مي دهند و به آنها اعتقاد دارند.
اينفلوئنسرها به شما در تهيه تصوير از برند كمك مي كنند
رسانه هاي اجتماعي قدرت هدايت بازديد به وب سايت شما را دارند. اين مي تواند پيوند بسيار قوي تري بين شما و مشتريان ايجاد كند ، SEO شما را تقويت كند و مي تواند پوشش رسانه اي ايجاد كند. تأثيرگذاران قطعاً “سوپرمن” هستند در صورتي كه شما به تقويت نام تجاري خود و ايجاد سر و صدا در سايت هاي مختلف رسانه هاي اجتماعي نياز داريد. آنها به شما كمك مي كنند جمعيت شناسي مناسب را هدف قرار دهيد ، شبكه اجتماعي خود را رشد دهيد ، ايده هايي را براي ايجاد محتواي خود به اشتراك بگذاريد و SEO خود را تقويت كنيد.
بازاريابي اينفلوئنسر مقرون به صرفه است
اگر واقعاً از تهيه برخي از بروشورها در هر نقطه از منطقه خود خسته شده ايد اما در پايان روز هيچ فروشي نداشته ايد. بازاريابي اينفلوئنسر بهترين روش براي شماست. اگرچه در رابطه با بازاريابي اينفلوئنسر هيچ قيمت ثابتي وجود ندارد ، يا كالاي رايگان به آنها پيشنهاد مي دهيد ، براساس عملكرد به آنها پرداخت مي كنيد يا ديگران قيمت “ثابت” را پيشنهاد مي دهند. اما من به شما مي گويم كه بازاريابي تأثيرگذار بهترين بازده را دارد. در حال حاضر بسياري از تحقيقات ثابت كرده اند كه از تبليغات سنتي م effectiveثرتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.
جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد
اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.
منبع :
بازاريابي تأثيرگذار: درك عميق و مباني آن
- ۲۶ بازديد
- ۰ نظر