شركتهايي كه مايلند با چيني زبانان بازاريابي كنند ابتدا بايد در مورد بازارهاي هدف خود تصميم بگيرند. آنها سعي در رسيدن به چه كسي دارند؟ اما ابتدا اجازه دهيد برخي از اصطلاحات SEO چين را تعريف كنيم. سئو چين چيست؟ براي كلمه كليدي China SEO چند معني وجود دارد: 1. شخصي مي خواهد يك شركت …
منبع :
سئو چين و سئو چيني – مقدمه
سئو چين و سئو چيني – مقدمه https://ijmarket.com/blog/سئو-چين-و-سئو-چيني-مقدمه/ https://ijmarket.com/blog/سئو-چين-و-سئو-چيني-مقدمه/#respond ايجي ماركت Sun, 15 Nov 2020 20:30:39 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/سئو-چين-و-سئو-چيني-مقدمه/
شركتهايي كه مايلند با چيني زبانان بازاريابي كنند ابتدا بايد در مورد بازارهاي هدف خود تصميم بگيرند. آنها سعي در رسيدن به چه كسي دارند؟ اما ابتدا اجازه دهيد برخي از اصطلاحات SEO چين را تعريف كنيم. سئو چين چيست؟ براي كلمه كليدي China SEO چند معني وجود دارد: 1. شخصي مي خواهد يك شركت …
منبع :
سئو چين و سئو چيني – مقدمه
شركتهايي كه مايلند با چيني زبانان بازاريابي كنند ابتدا بايد در مورد بازارهاي هدف خود تصميم بگيرند. آنها سعي در رسيدن به چه كسي دارند؟ اما ابتدا اجازه دهيد برخي از اصطلاحات SEO چين را تعريف كنيم.
سئو چين چيست؟
براي كلمه كليدي China SEO چند معني وجود دارد:
1. شخصي مي خواهد يك شركت سئو براي پيدا كردن بازار در چين پيدا كند.
2. كسي كه مي خواهد در مورد دريافت ترافيك عادي از افرادي كه چيني صحبت مي كنند چيزي بياموزد (اين مي تواند شامل يك يا چند مورد زير باشد: چين ، هنگ كنگ ، مالزي ، تايوان ، سنگاپور ، اندونزي و حتي تعداد كمي از چيني زبانان در كشورهاي ديگر).
3. شخصي كه به دلايل مختلف مي خواهد با يك شركت سئو چيني كار كند. به عنوان مثال ، اگر زبان چيني زبان مادري شما باشد ، ممكن است راه اندازي يك كمپين جهاني SEO كه با افرادي كه به راحتي شما را درك مي كنند كار كند ، آسان تر باشد.
شركتي در خارج از چين كه به دنبال اطلاعات يا شركت هاي جستجوگر SEO در چين است ، به نتايج جستجو با معاني 1 و 2 علاقه مند خواهد شد. نتايج جستجو براي شماره 3 بيشتر به زبان چيني خواهد بود. با اين حال ، شركت هوشمند چيني كه مي خواهد يك كمپين جهاني راه اندازي كند ، ممكن است در انگليسي يا ساير كشورهاي هدف جستجو كند تا نتايج را كاهش دهد.
Baidu.com محبوب ترين موتور جستجو در چين است
سئو چيني چيست؟
سئو چيني خاص تر از سئو چيني است و يك نشانه از اين امر اين است كه جستجوهاي كمتري براي سئو چيني انجام مي شود. اهداف اين محققان مي تواند:
* شخصي براي هدف قرار دادن چين ، سنگاپور و برخي از چيني هاي خارج از كشور به دنبال شخصي است كه در زمينه جستجوگرها ، به زبان چيني ساده شده كمك كند.
* شخصي براي هدف قرار دادن افرادي در هنگ كنگ ، تايوان ، مالزي و اكثر مهاجران چيني به دنبال شخصي براي كمك به سئو در زبان چيني سنتي است.
چيني هاي ساده و سنتي از حروف مختلفي براي يك كلمه استفاده مي كنند ، بنابراين مهم است كه با اين كار اشتباه نكنيد. به عنوان مثال ، اگر ميله هاي گوشتي را در تل آويو توليد مي كنيد و مي خواهيد آن را به رستوران هاي چين بفروشيد ، مي توانيد اين كلمه كليدي را در چيني ساده شده هدف قرار دهيد – yÉ ô wP6 ‘
اگر مي خواهيد به شركت هاي هنگ كنگ بفروشيد ، به زبان چيني سنتي مي نويسيد – yÉ wPý à.
يك شركت چيني سئو جستجو كنيد
اكنون كه شرايط خود را تعريف كرديم ، مشخص شد كه اولين كاري كه بايد انجام دهيم تعريف بازارهاي جغرافيايي است. عمدتا با اين كار مشخص مي شود كه ما به چيني ساده يا سنتي نياز داريم. سپس مي توانيم فروشنده اي را جستجو كنيم كه داراي مهارت هاي زباني مناسب باشد. اگر ما ترجيح مي دهيم شركتي را در بازار هدف خود جستجو كنيم ، بايد موتور جستجوي مناسب را جستجو كنيم. مي توانيد از Google استفاده كنيد و دكمه راديويي را فشار دهيد كه جستجو فقط به سايتهاي واقع در آن كشور محدود مي شود.
در اينجا چند نمونه آورده شده است:
هنگ كنگ: google.hk (چيني سنتي)
سنگاپور: google.sg (چيني ساده شده)
تايوان: google.com.tw (چيني سنتي)
جمهوري خلق چين: google.cn (چيني ساده شده – از داخل چين قابل دسترسي نيست)
google.com/intl/zh-TW/ چيني سنتي
چيني ساده شده: google.com/intl/zh-CN/ (اگر در چين باشيد و Google.com را تايپ كنيد ، به اين سايت هدايت خواهيد شد)
البته در چين ، baidu.com (به زبان چيني ساده شده) يا tw.baidu.com (به زبان چيني سنتي) محبوبيت بيشتري نسبت به Google دارد. اگرچه رابط كاربري به زبان چيني است ، اما مي توانيد به زبان انگليسي جستجو كنيد.
گزينه ديگر يافتن فروشنده اي است كه به زبان شما صحبت كند. برقراري ارتباط با اين نوع شركت جستجوگرها آسان خواهد بود و آنها احتمالاً قادر به ارائه زبانهاي اضافي خواهند بود ، بنابراين با بسياري از فروشندگان معامله نخواهيد كرد. اين نوع تحقيق نسبتاً آسان است. به عنوان مثال ، اسرائيل مكان خوبي براي يافتن يك شركت SEO است كه مي تواند خدمات بين المللي جستجوگرها را ارائه دهد ، زيرا اين يك جامعه مهاجر است كه به بسياري از زبانها بومي است. جستجو كردن:
چين SEO اسرائيل
يك شركت سئو معرفي كرده است كه مي تواند با SEO چيني و بسياري از زبانهاي ديگر مقابله كند
استفاده از شركت هاي غير چيني سئو براي كار در سئو در چين مي تواند ارتباطات را تسهيل كند
گزينه ديگر انجام سئو چيني در خانه است. ممكن است در خانه چيني زبان داشته باشيد يا فقط مي توانيد براي ترجمه ترجمه هاي خارجي را استخدام كنيد. به هر حال ، اين مقاله SEO چين به شما يك شروع اساسي مي دهد ، بنابراين وقتي بازار هدف شما در سرزمين اصلي چين است ، پول خود را در ترجمه به چيني سنتي هدر نمي دهيد.
شخصيت هاي چيني
در اين پست مي توانيد با استفاده از حروف چيني در يك URL آشنا شويد. يكي از مهمترين كارها اين است كه اطمينان حاصل كنيد ترجمه هاي شما كلمه به كلمه نيست – از كلمات كليدي استفاده كنيد كه محققان شما از آن استفاده مي كنند.
از حروف چيني مي توان در URL استفاده كرد.
اگرچه ممكن است SEO انگليسي چيني براي انگليسي زبانان ترسناك به نظر برسد زيرا كاراكترها بسيار متفاوت از اين هستند ، اما به دليل فناوري روز به روز از هر زمان ديگري آسان تر مي شود. حتي مي توانيد سريع ترجمه كنيد. Google Translate به عنوان مثال مي تواند چيني ساده و سنتي را به انگليسي و بالعكس ترجمه كند. همچنين مي تواند Simplified را به چيني سنتي و بالعكس ترجمه كند. امروز هيچ بهانه اي براي برقراري ارتباط با بيش از يك ميليارد نفر وجود ندارد.
در زمينه استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي پيشرفته AIMS ، درباره SEO و SEO چيني در چين بيشتر بدانيد. نسخه مصور اين مقاله در http://www.aims.co.il/articles/chinese-seo.html در دسترس است
جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد
اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.
منبع :
سئو چين و سئو چيني – مقدمه
- ۳۱ بازديد
- ۰ نظر