چه عاملي در تبديل شدن به مدير بازاريابي نقش دارد؟

به وبگاه تخصصي پزشكي ايران خوش آمديد.

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

چه عاملي در تبديل شدن به مدير بازاريابي نقش دارد؟

اگر ذهن شما ذوب ذره بين تفكر تحليلي و ايده هاي خلاقانه است ، اگر شما يك رهبر طبيعي با مهارت هاي ارتباطي استثنايي هستيد ، و (سرانجام) اگر مي توانيد فشار مهلت را تحمل كنيد بدون اينكه تسليم فشار شويد ، ممكن است بخواهيد شغل خود را به عنوان مدير بازاريابي در نظر بگيريد. …

منبع :
چه عاملي در تبديل شدن به مدير بازاريابي نقش دارد؟

چه عاملي در تبديل شدن به مدير بازاريابي نقش دارد؟ https://ijmarket.com/blog/چه-عاملي-در-تبديل-شدن-به-مدير-بازاريابي/ https://ijmarket.com/blog/چه-عاملي-در-تبديل-شدن-به-مدير-بازاريابي/#respond ايجي ماركت Thu, 12 Nov 2020 04:52:15 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/چه-عاملي-در-تبديل-شدن-به-مدير-بازاريابي/

اگر ذهن شما ذوب ذره بين تفكر تحليلي و ايده هاي خلاقانه است ، اگر شما يك رهبر طبيعي با مهارت هاي ارتباطي استثنايي هستيد ، و (سرانجام) اگر مي توانيد فشار مهلت را تحمل كنيد بدون اينكه تسليم فشار شويد ، ممكن است بخواهيد شغل خود را به عنوان مدير بازاريابي در نظر بگيريد. …

منبع :
چه عاملي در تبديل شدن به مدير بازاريابي نقش دارد؟

اگر ذهن شما ذوب ذره بين تفكر تحليلي و ايده هاي خلاقانه است ، اگر شما يك رهبر طبيعي با مهارت هاي ارتباطي استثنايي هستيد ، و (سرانجام) اگر مي توانيد فشار مهلت را تحمل كنيد بدون اينكه تسليم فشار شويد ، ممكن است بخواهيد شغل خود را به عنوان مدير بازاريابي در نظر بگيريد. در مشاغل كوچك ، مدير عامل يا مالك ممكن است مجبور به قبول مسئوليت هاي زيادي مانند تبليغات ، تبليغات ، روابط عمومي ، فروش و بازاريابي شوند. از طرف ديگر ، شركت هاي بزرگتر شما يك معاون رئيس براي مديريت اين مناطق دارند.

به طور منحصر به فرد ، مديران بازاريابي مسئول هماهنگي بسياري از جنبه هاي استراتژي بازاريابي از جمله تحقيقات بازاريابي و روابط عمومي هستند. علاوه بر اين ، آنها در زمينه هايي مانند تبليغات ، قيمت گذاري ، توليد محصول ، تبليغ و فروش از مديران استفاده مي كنند. به استثناي شركتهاي بزرگ ، اين مديران پرسنل تبليغاتي و تبليغاتي را كه به ندرت زياد هستند هدايت مي كنند. بسياري از شركتهاي كوچكتر مسئوليت تبليغات و تبليغات خود را به عهده دارند و شخص اداري به عنوان رابط بين آژانس تبليغاتي و سازمان فعاليت مي كند.

طبق گزارش وزارت كار ، صنايع خدمات حرفه اي ، علمي و فني در سال 2004 تقريباً يك سوم مديران بازاريابي را در نيروي كار استخدام كرده اند. همچنين ، مديران تبليغات ، بازاريابي ، تبليغات ، روابط عمومي و فروش نزديك به 700000 شغل داشتند – 203000 شغل از مديران بازاريابي يا 29٪ بودند.

مسئوليت هاي معمول يك مدير بازاريابي

مديران بازاريابي و زيردستان آنها – مديران تحقيقات بازار و پرسنل توسعه محصول – معمولاً وظيفه دارند استراتژي هاي بازاريابي را براي شركت هاي خود تدوين كنند. به طور معمول محصولات و خدمات يك شركت از اين طريق نيز مورد تجزيه و تحليل قرار مي گيرند. علاوه بر اين ، آنها مسئول شناسايي مشتريان و همچنين بازارهاي بالقوه مانند شركت هاي بزرگ ، عموم مردم ، دولت ، خرده فروشان و عمده فروشان هستند.

همزمان با تلاش مدير بازاريابي براي حفظ سطح رضايت مشتري ، او همچنين سعي دارد با استفاده از استراتژي هاي موثر قيمت گذاري ، سهم بازار و سود خود را افزايش دهد. مديران بازاريابي همچنين در تلاش براي جذب مشتري با تبليغ محصولات و يا خدمات شركت ، با ساير مديران همكاري خواهند كرد. سرانجام ، در تلاش براي رديابي روندهايي كه نشان دهنده نياز به توليد محصولات و خدمات جديد است ، مديران بازاريابي اغلب با مديران توسعه و فروش محصولات همكاري خواهند كرد. وقتي محصول وارد مرحله توليد مي شود ، به نظارت بر فرآيند كمك مي كنند.

پيش زمينه و / يا شرايط آموزشي

معمولاً در مورد صلاحيت براي سمت مدير بازاريابي ، مسير مشخص و روشني براي نيازهاي آموزشي وجود ندارد. به طور معمول ، مديران بازاريابي در اكثر شركت ها از داخل ارتقا مي يابند ، زيرا به عنوان مديران فروش يا محققان بازار در رده هاي ديگر قرار مي گيرند. تا آنجا كه به آموزش به اين معنا مربوط مي شود ، اين مربوط به آموزشهايي است كه شخص مي تواند به دليل بالا رفتن از نردبان شركت كسب كند. بنابراين اولين قدم براي تبديل شدن به يك مدير بازاريابي اين است كه پاي خود را به در بگذاريد ، و سپس ادامه دهيد.

آموزش رسمي ممكن است شامل يك برنامه درسي واقعي بازاريابي باشد يا نباشد. در واقع ، انواع مطالعات اساسي پذيرفته شده است. آنچه به نظر مي رسد در بين بسياري از كارفرمايان متداول است اين است كه آنها اغلب به دنبال آن دسته از نامزدهايي مي گردند كه داراي تحصيلات نسبتاً گسترده اي در زمينه هنرهاي آزاد هستند و هيچ تجربه كاري مرتبط و مرتبطي ندارند. شرايط مورد نياز در هر سايت متفاوت خواهد بود.

با كمال تعجب ، بسياري از شركت ها نامزدي با مدرك ليسانس روزنامه نگاري ، ادبيات ، فلسفه ، روانشناسي يا جامعه شناسي را مثبت مي بينند. ممكن است شركت هاي ديگر ترجيح دهند كه داوطلب موفق داراي مدرك كارشناسي مديريت بازرگاني و مدرك كارشناسي ارشد بازاريابي باشد. در انواع پيشرفته محيط ها ، مانند ساخت رايانه ، كارفرما ممكن است از داوطلب بخواهد ليسانس علوم كامپيوتر با MBA بدست آورد.

راه ديگري نشان مي دهد كه برخي از كارفرمايان مي خواهند يك نامزد مدير بازاريابي داراي مدرك روزنامه نگاري با پايه اي محكم در زمينه هايي مانند رفتار مصرف كننده ، بازاريابي ، تحقيقات بازار و فروش باشد. اساساً ، دوره هاي آموزشي و دوره هاي مديريت به طور كلي همه ويژگي هاي مطلوبي هستند و به عنوان آماده سازي مناسب براي حرفه مديريت بازاريابي بسيار ارزشمند هستند. مثل هميشه ، مهارت هاي رايانه اي بسيار حياتي است و در بعضي موارد ، زبان خارجي (به خصوص اسپانيايي) كيفيت مطلوبي است.

سرانجام ، مديران پرسنلي كه از سختگيرانه ترين استانداردهاي آموزشي استفاده مي كنند ، معمولاً به دنبال داوطلب حداقل با ليسانس و ترجيحاً فوق ليسانس در حسابداري ، امور مالي يا بازاريابي مي گردند. علاوه بر اين ، MBA در مديريت بازرگاني يا مديريت بازرگاني با تمركز در بازاريابي با مدرك ليسانس ترجيح داده مي شود.

محدوده حقوق و انتظارات شغلي

فرصت هاي شغلي در صنعت بازاريابي در چهار سال گذشته به طور پيوسته بهبود يافته و وزارت كار ايالات متحده انتظار دارد تعداد مشاغل بازاريابي سريعتر از متوسط ​​صنعت رشد كند. انتظار مي رود رقابت براي مشاغل شديد باشد و ممكن است فردي در اين زمينه كه قصد دارد به سمت مديريت برود ، مجبور شود سالها تجربه بيشتري را در مقايسه با نيازهاي فعلي كسب كند.

از ژانويه 2008 ، اداره كار ايالات متحده گزارش داد كه حقوق مدير بازاريابي از 66247 دلار تا 93،073 دلار است. دامنه وسيع حقوق و دستمزد مربوط به كار يا صنعت ، سطح اشتغال و اندازه شركت است.

6 مرحله براي به حداكثر رساندن توانايي مديريت بازاريابي خود

رشد شغلي خاص غالباً در صنايع مختلف متفاوت است و انتظار مي رود فرصتهاي شغلي مديران بازاريابي سريعتر از ميانگين كشوري تا سال 2014 رشد كند. شش مرحله بعدي توصيه هايي براي كاري است كه يك نامزد مدير بازاريابي مي تواند انجام دهد تا شانس خود را براي انتقال شغل به سمت بالا افزايش دهد.

1. در درجه اول و مهمترين ، سعي كنيد تحصيلاتي را كه كارفرما در داوطلب جستجو مي كند دنبال كنيد. حداقل شرايط آموزشي نياز به مدرك ليسانس يا ليسانس در مديريت بازرگاني ، بازاريابي يا صنعت صنعت يك شركت ، مانند مهندسي است. برخي از كارفرمايان ممكن است به MBA نيز نياز داشته باشند.

2. در صورت امكان سعي كنيد با يك شركت بازاريابي تمرين كنيد. اين يك روش خوب براي مراقبت از برخي دانش ها و به دست آوردن تجربه اي بي نظير در اين روند است.

3- 3 تا 5 سال را در مشاغل سطح پايين مانند نماينده خدمات مشتري ، دستيار بازاريابي ، محقق بازار يا دستيار فروش سپري كنيد. اين به شما كمك مي كند مهارت هاي اساسي خود را ارتقا دهيد و همچنين تجربه لازم براي مدير بازاريابي را كسب كنيد.

4. براي يك كلاس نوشتن خلاق يا فني ثبت نام كنيد ، يا به يك گروه سخنراني عمومي بپيونديد. اين به شما كمك مي كند مهارت هاي ارتباطي كتبي و كلامي را توسعه دهيد.

5- اگر فرصتي براي جابجايي داريد ، از آن استفاده كنيد. نقل و انتقالات از يك دفتر كار خانگي به يك شعبه يا بين شعب ، شانس ارتقا and و يا ظاهر زيبا بودن CV را افزايش مي دهد.

6. اگر كالج محلي شما دوره هاي آموزش مداوم يا برنامه آموزش مديريت را ارائه مي دهد ، در آن ثبت نام كنيد. اين به شما كمك مي كند تا مهارت هاي خود را تقويت كرده و كارفرما را از اين واقعيت كه متعهد به پيشرفت و پيشرفت شغلي خود هستيد آگاه سازد.

جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد 

اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

منبع :
چه عاملي در تبديل شدن به مدير بازاريابي نقش دارد؟

https://ijmarket.com/blog/چه-عاملي-در-تبديل-شدن-به-مدير-بازاريابي/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.