بحران پس از بحران با توجه به اينكه بسياري از افراد در سراسر جهان هنوز از اين موضوع تعجب مي كنند كه بحران COVID-19 چه زماني فروكش مي كند ، سازمان ها و مارك هاي تجاري آنها نيز با عدم اطمينان و چالش هاي اقتصادي روبرو هستند. بلاياي طبيعي ، ناآرامي هاي سياسي و بيماري …
منبع :
چرا استخدام خدمات بازاريابي ديجيتال بيش از هر زمان ديگري مهم است
چرا استخدام خدمات بازاريابي ديجيتال بيش از هر زمان ديگري مهم است https://ijmarket.com/blog/چرا-استخدام-خدمات-بازاريابي-ديجيتال-ب/ https://ijmarket.com/blog/چرا-استخدام-خدمات-بازاريابي-ديجيتال-ب/#respond ايجي ماركت Fri, 09 Oct 2020 19:49:34 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/چرا-استخدام-خدمات-بازاريابي-ديجيتال-ب/
بحران پس از بحران با توجه به اينكه بسياري از افراد در سراسر جهان هنوز از اين موضوع تعجب مي كنند كه بحران COVID-19 چه زماني فروكش مي كند ، سازمان ها و مارك هاي تجاري آنها نيز با عدم اطمينان و چالش هاي اقتصادي روبرو هستند. بلاياي طبيعي ، ناآرامي هاي سياسي و بيماري …
منبع :
چرا استخدام خدمات بازاريابي ديجيتال بيش از هر زمان ديگري مهم است
بحران پس از بحران
با توجه به اينكه بسياري از افراد در سراسر جهان هنوز از اين موضوع تعجب مي كنند كه بحران COVID-19 چه زماني فروكش مي كند ، سازمان ها و مارك هاي تجاري آنها نيز با عدم اطمينان و چالش هاي اقتصادي روبرو هستند.
بلاياي طبيعي ، ناآرامي هاي سياسي و بيماري ها از مهمترين عوامل نگراني طي چند دهه گذشته بوده است. با گذر از بحران پس از بحران ، فشار بر شركت ها براي انطباق و برقراري ارتباط با مصرف كنندگان افزايش مي يابد. تداوم تجارت ، راه اندازي محصول و البته رفاه كارمندان و مصرف كنندگان بايد مورد توجه قرار گيرد.
بازاريابي ديجيتال ابزاري اساسي براي هر سازماني به ويژه در مواقع بحراني است. سرمايه گذاري در خدمات بازاريابي ديجيتال بيش از هر زمان ديگري مهم است و ممكن است عامل تعيين كننده بقاي شركت شما باشد.
اهميت بازاريابي ديجيتال
با ادامه موانع جلوگيري از اقدامات رو در رو و لغو رويدادها و كنفرانس هاي حضوري كه در آينده قابل پيش بيني است ، سازمان ها بايد بودجه هاي بازاريابي را به سمت بازاريابي محتوا ، سئو و ساير كمپين هاي ديجيتالي تغيير جهت دهند.
مشاغل مي توانند با يك به روزرساني ساده وب سايت يا يك كمپين جديد رسانه هاي اجتماعي متمركز بر كارگران از راه دور ، به مخاطبان جديد دسترسي پيدا كنند.
از جمله مزاياي فراوان گسترش استراتژي بازاريابي ديجيتال:
-
مقرون به صرفه تر از تبليغات سنتي است.
-
به خصوص در ايجاد آگاهي از برند قدرتمند است.
-
هنگامي كه به درستي سازماندهي شود ، استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال اعتماد به نفس را در مصرف كنندگان ايجاد مي كنند و در نتيجه ، فروش با سرعت بيشتري تغيير مي كند.
-
يك استراتژي بازاريابي اينفلوئنسر نه تنها به نفع برند و شركت است ، بلكه محتواي ديجيتال مبتني بر تحقيق مي تواند مزايايي را براي رفاه عمومي مصرف كنندگان فراهم كند.
قاعده جديد
به مشترياني كه فقط انگشت شست پا را در صحنه بازاريابي ديجيتال پوشانده اند ، احتمالاً در اين بحران فرصت بازاريابي خواهند داشت. با اين حال ، اين احتمال نيز وجود دارد كه آنها به سختي سطح فرصت هاي بي پايان را كه باعث زنده شدن استراتژي هاي بازاريابي و تحريك بازگشت سرمايه مي شوند ، خراشيده كنند.
بازاريابي ديجيتال فقط توسط شركت هاي كوته فكر كه در برابر تغيير مقاومت نشان مي دهند و به روال معمول خود به كار خود بازمي گردند ، به عنوان يك برنامه اقتضايي ديده خواهد شد. اما شركت هاي آينده نگر خواهند فهميد كه ارزش درازمدت را – در مواقع بحراني و آرامش – فراهم مي كنند و آن را در استراتژي بازاريابي خود كه در حال پيشرفت است ، لحاظ مي كنند.
همانطور كه اوضاع به حالت عادي برمي گردد – حتي اگر طبيعي باشد همانطور كه بسياري انتظار دارند – برنامه ها و استراتژي هاي تجاري براي هميشه تغيير خواهند كرد. تأثير انساني اين بحران قابل اغماض نيست. با اين حال ، يك مزيت مهم كه در يك بحران خوشبختانه به دست آورديم ، ارتباطي است كه بازاريابي ديجيتال فراهم مي كند.
جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد
اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.
منبع :
چرا استخدام خدمات بازاريابي ديجيتال بيش از هر زمان ديگري مهم است
- ۳۰ بازديد
- ۰ نظر