چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

پنج فيلم استوديوي پيكسار كه در گذر زمان بهتر شدند ( و پنج فيلم كه بدتر شدند)

استوديو پيكسار در طول ساليان متمادي انيميشن هاي زيادي توليد كرده است. بيشتر آنها كلاسيك محسوب مي شوند. حتي برخي از اختراعات اصلي در استوديو جزو جذاب ترين آثار هنري هستند. آنها مانند ديگر استوديوهاي انيميشن، انيميشن ها را به انتخاب خوبي براي گذراندن زمان بصري، شخصيت ها و افكار تكراري تبديل كردند. در حالي …

منبع :
پنج فيلم استوديوي پيكسار كه در گذر زمان بهتر شدند ( و پنج فيلم كه بدتر شدند)

پنج فيلم استوديوي پيكسار كه در گذر زمان بهتر شدند ( و پنج فيلم كه بدتر شدند) https://ijmarket.com/blog/پنج-فيلم-استوديوي-پيكسار-كه-در-گذر-زمان/ ايجي ماركت Sat, 27 Nov 2021 21:39:07 0000 فيلم و هنر https://ijmarket.com/blog/پنج-فيلم-استوديوي-پيكسار-كه-در-گذر-زمان/

استوديو پيكسار در طول ساليان متمادي انيميشن هاي زيادي توليد كرده است. بيشتر آنها كلاسيك محسوب مي شوند. حتي برخي از اختراعات اصلي در استوديو جزو جذاب ترين آثار هنري هستند. آنها مانند ديگر استوديوهاي انيميشن، انيميشن ها را به انتخاب خوبي براي گذراندن زمان بصري، شخصيت ها و افكار تكراري تبديل كردند. در حالي …

منبع :
پنج فيلم استوديوي پيكسار كه در گذر زمان بهتر شدند ( و پنج فيلم كه بدتر شدند)

استوديو پيكسار در طول ساليان متمادي انيميشن هاي زيادي توليد كرده است. بيشتر آنها كلاسيك محسوب مي شوند. حتي برخي از اختراعات اصلي در استوديو جزو جذاب ترين آثار هنري هستند. آنها مانند ديگر استوديوهاي انيميشن، انيميشن ها را به انتخاب خوبي براي گذراندن زمان بصري، شخصيت ها و افكار تكراري تبديل كردند. در حالي كه اين لزوماً به اين معنا نيست كه فيلم‌ها عموماً شيطاني در نظر گرفته مي‌شوند، اما مخاطب ممكن است در زمان اكران آنها رابطه خوبي با آنها نداشته باشد.

10 – بهتر: پخش 2 داستان به نوع شخصيت پيش مي رود

داستان Toy 2 سكانس خوبي از ريشه هاي آن است. شخصيت ها بيش از هر زمان ديگري در رفتار و رفتار خود پيشرفت كرده اند. به عنوان مثال، وودي هرگز بيشتر از قبل به خود فكر نمي كرد و اكنون مهربان است. اين يك درگيري براي وودي ايجاد مي كند: آيا او بايد به اسباب بازي ديگري كه با آن برخورد مي كند كمك كند يا متوقف شود و به انتظارات بازگردد و ببيند اين اسباب بازي چه تأثيري بر كودكان دارد؟ همچنين، فيلم در حال حاضر بسيار خوب است و درس خوبي به ما مي‌دهد: دزدي ديگران پايان خوشي ندارد.

مطالب پيشنهادي:معرفي بهترين انيميشن ها در كمتر از 90 دقيقهاز فانتزي هاي هايائو ميازاكي گرفته تا معجون هاي پيكسار و ديزني
معرفي بهترين انيميشن ها در كمتر از 90 دقيقهمعرفي بهترين انيميشن ها در كمتر از 90 دقيقه

9- بدترين: داستان بازي منقضي شده است

داستان نمايشنامه در سال 1995 منتشر شد. اگرچه در آن زمان كارتون ها زيبا به نظر مي رسيدند، اما ظاهر هر چيز غير بازيگوشي غير قابل تحمل بود. به عنوان مثال، شخصيت انسان ها يا سگ ها بسيار ترسناك به نظر مي رسند. وودي همچنين يك احمق و سخت كوش براي دوست داشتن است. او سعي كرد فضاي باز را خراب كند. همچنين در بيشتر فيلم شاهد تلاش او براي حفظ جايگاهش در كنار اندي بوديم.

8. بهتر: پيام Wall-E هنوز به طور گسترده قابل درك است

Wall-E منعكس كننده دنياي ديستوپيايي است. دنيايي كه جامعه هزاران زباله را روي زمين گذاشته است، مجبور به ترك آن شده است. اين پيام اكنون قابل درك تر است. شرايط فعلي مشكلات زيادي دارد و در حال بدتر شدن است. نسل پيشين توانستند ارزش زمين را درك كنند و از آن لذت ببرند و اهميت مديريت بهتر زمين را به جاي سپردن آن به ديگران براي خود درك كردند.

7. بدترين: دانشگاه Monster چيز جديدي به تابستان اضافه نكرده است

دانشگاه Monster كاملاً مانند جانشين ديگري براي Monster Inc به نظر مي رسد. هيچ كس انتظار نداشت كه اين سكانس در دانشگاه روايت شود و مملو از ايده هايي باشد كه اغلب در يك موضوع دانشگاهي استفاده مي شود. مايك وازوفسكي و دوستانش احمق‌هاي دانشگاهي به حساب مي‌آيند كه بايد تلاش كنند تا نشان دهند كه به اندازه ساير دانشجويان خوب و مناسب هستند. اگرچه برخي از خوانندگان جانور هستند، اما اين داستان را تغيير نمي دهد.

مطالب پيشنهادي:10 نظر غير معمول از طرفداران درباره استوديو پيكساربه گفته كاربران شبكه اجتماعي Reddit
10 نظر غير معمول از طرفداران درباره استوديو پيكسار10 نظر غير معمول از طرفداران درباره استوديو پيكسار

6- بهتر: لذت گرفتن يك نمو هرگز تمام نمي شود

گرفتن نمو شباهت هاي زيادي با باب اسفنجي دارد، با اين تفاوت كه دنياي زير آب به گونه اي ساخته شده است كه مي توانيم براي هميشه از آن لذت ببريم. در اينجا تاكيد زيادي بر اشاره به فرهنگ يا فناوري شناخته شده نيست، بلكه به ويژه بر زندگي موجودات آبزي تاكيد مي شود. مرلين مجبور به انجام ماموريتي براي يافتن پسرش مي شود و ياد مي گيرد كه حتي بيشتر به او و پسرش اعتماد كند. با اين حال، ما از او به اندازه كافي براي دنبال كردن اين سفر خطرناك قدرداني مي كنيم.

5. بدتر: شجاعت هيچ تفاوتي با فيلم هاي شاهزاده خانم هاي دهه هاي اخير ندارد

بسياري از فيلم هاي اخير شاهزاده خانم زمان مي برند تا نشان دهند شاهزاده خانم چقدر قوي و مستقل است و سعي مي كنند شخصيتي با نقش مثبت بسازند. معمولاً آنها نمي خواهند انتظارات ديگران را برآورده كنند و به دنبال مهمترين چيز در زندگي خود هستند. اما در اين نمايش به جاي ديدن شادي بزرگ، مريدا را در نزديكي خانه اش مي بينيم. در عوض، او مي تواند كارهايي را كه انجام داده است جبران كند.

4- Better: The Incredibles يك فيلم ابرقهرماني و خانوادگي است

Incredibles ماجراجويي جديدي را در زمينه فيلم هاي ابرقهرماني آغاز مي كند. شخصيت هاي اصلي هم قهرمان و هم خانواده هستند و در دنيايي زندگي مي كنند كه قهرمانان بزرگ طرد مي شوند. آنها سعي مي كنند يك زندگي عادي داشته باشند كه به دليل انرژي آنها برايشان مشكل ساز مي شود. خانواده به شكلي باورنكردني به يكديگر كمك شاياني مي كنند و هر شخصيت دوام مي آورد. يك حريف خوب هم وجود دارد كه با كاري كه انجام داده سعي مي كند روابط اين قهرمانان بزرگ را خراب كند.

مطالب پيشنهادي:معرفي انيميشن هاي سينمايي به تاريخبراي مخاطب خسته كار مي كند
معرفي انيميشن هاي سينمايي به تاريخمعرفي انيميشن هاي سينمايي به تاريخ

بدترين: Incredibles 2 از كليشه هاي وحشتناكي در مورد شخصيت هاي اشتباه استفاده مي كند.

Incredibles 2 به اندازه نسخه اصلي خود جادويي نبود. كارتون ها زماني منتشر شد كه مردم از پيچاندن و چرخاندن شخصيت اشتباه خسته شده بودند و ديگر به خاطر كليشه ها عصباني نمي شدند. اين اثر وقايع ترجمه اول را حذف كرد. اين كاراكترهاي اصلي را وادار مي كند تا اگر قبلاً توانسته اند يك تيم بسيار خوب بسازند، نقاط قوت خود را پنهان كنند. خانواده همچنين فراموش كردند كه جك جك قوي است. اگرچه آنها قدرت او را در پايان فيلم قبلي ديدند، اما گزارشي از يك مقام دولتي در مورد نوزاد جك جك دريافت كردند.

2- بهتر: راتاتويي معناي خاصي دارد

اين فيلم معناي خاصي دارد، فيلمي كه موشي به نام رمي را به تصوير مي كشد كه مي خواهد آشپزي كند. روياي او در ابتدا غيرممكن به نظر مي رسد، زيرا موش ها براي مدت طولاني عذاب محسوب مي شوند. اما او مي تواند به آرزوي خود برسد و با همكاري با فردي به نام لينگوئيني توجه يك منتقد مواد غذايي را به خود جلب كند. رمي به شوخي مانند يك عروسك با موهايش زبان را كنترل مي كند و با همكاري يكديگر به جاي خود در آشپزخانه مي رسند.

1- بدترين: 2 ماشين هنوز هم يكي از بدترين فيلم هاي پيكسار محسوب مي شود

اين 2 خودرو آنقدر با نسخه قبلي خود در تضاد هستند كه باعث شده طرفداران اين فيلم را آزاردهنده بدانند. تمركز فيلم بر ماترياليسم است و سعي مي‌كند يك فيلم جاسوسي باشد، با توجه به اينكه مطالب هيچ گونه اعتبار لازم براي جاسوسي را ندارند. كمدي فيلم بر اساس سوء تفاهم و بي علاقگي مادر است كه بعد از مدتي مي تواند دردناك باشد. اين فيلم همچنين يك پيام پوچ است كه از دوستان خود همانطور كه هستند استقبال كنيد و به رفتار اجتماعي آنها اهميت ندهيد.

مطالب پيشنهادي:هي معامله گران! پيكسار مجبور نيست هر سال اسكار بگيردمقاله اي در مورد كارتون هاي اسكار 2021
هي معامله گران!  پيكسار مجبور نيست هر سال اسكار بگيردهي معامله گران!  پيكسار مجبور نيست هر سال اسكار بگيرد

منبع :
پنج فيلم استوديوي پيكسار كه در گذر زمان بهتر شدند ( و پنج فيلم كه بدتر شدند)

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.