اصطلاح SEO (معروف به بهينه سازي موتورهاي جستجو) خود توضيحي است و در سال گذشته بيش از اندازه اهميت پيدا كرده است. اكنون، زمان تغيير كرده است و استراتژيها و تكنيكهاي سئو براي سالها در حال حاضر و در آينده كارساز نيستند. با توجه به آزمايشها و تحليلهاي مختلف، واضح است كه روشهاي سنتي سئو …
منبع :
Search Engine Optimization in 2016
Search Engine Optimization in 2016 https://ijmarket.com/blog/search-engine-optimization-in-2016/ Fri, 05 Nov 2021 17:59:43 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/search-engine-optimization-in-2016/
اصطلاح SEO (معروف به بهينه سازي موتورهاي جستجو) خود توضيحي است و در سال گذشته بيش از اندازه اهميت پيدا كرده است. اكنون، زمان تغيير كرده است و استراتژيها و تكنيكهاي سئو براي سالها در حال حاضر و در آينده كارساز نيستند. با توجه به آزمايشها و تحليلهاي مختلف، واضح است كه روشهاي سنتي سئو …
منبع :
Search Engine Optimization in 2016
اصطلاح SEO (معروف به بهينه سازي موتورهاي جستجو) خود توضيحي است و در سال گذشته بيش از اندازه اهميت پيدا كرده است. اكنون، زمان تغيير كرده است و استراتژيها و تكنيكهاي سئو براي سالها در حال حاضر و در آينده كارساز نيستند.
با توجه به آزمايشها و تحليلهاي مختلف، واضح است كه روشهاي سنتي سئو تأثير يكساني بر روي ديد وبسايت ندارند و برخي از آنها قبلاً توسط اكثر موتورهاي جستجو – گوگل، ياهو و MSN ناديده گرفته شدهاند.
از يك طرف، گوگل مهمترين آژانس سئو است كه به طور مداوم مورد توجه كارشناسان سئو قرار مي گيرد، الگوريتم جستجوي خود را دائما تغيير مي دهد و نتايج را براي تجربه كاربري بهتر بهبود مي بخشد. پاندا، پنگوئن، كبوتر و مرغ مگس خوار تازه شروع به كار كرده اند، گوگل هنوز الگوريتم هاي بيشتري ارائه نكرده است.
هر چه فكر كنيم، هشدار يا هشدار، بايد روش كار خود را تغيير دهيم و به سطح بعدي برندسازي و تبليغ برويم – تجربه ي كاربر.
مشابه طراحي وب سايت، سئو نيز تجربه كاربر را عامل اصلي در بازديد بيشتر و نرخ تبديل بهتر مي داند. امروزه سئو نه تنها براي برندسازي استفاده مي شود، بلكه به يك تجربه كاربري بهتر و تكنيك توليد سرنخ تبديل شده است.
بهينه سازي موتورهاي جستجو در سال 2016
همانطور كه همه ما مي دانيم، سئو سنتي در حال حاضر تاريخ گذشته است، و تعداد زيادي وجود دارد متخصصان سئو استراتژي خود را با توجه به الگوريتم و به روز رساني هاي گوگل بهبود بخشيده است. اما آيا اين رفتار قابل قبول است؟
استراتژي ها و تكنيك ها به سرعت تغيير مي كنند، و نه راه حل كامل و نه غير قابل قبول هستند. ما به راه حلي نياز داريم، راه حلي كه سخت و ارزشمند باشد.
در سال 2016 چه بايد كرد –
سئو را به عنوان بهينه سازي تجربه جستجو در نظر بگيريد
در سال آينده 2016، ما بايد به SEO به عنوان بهينه سازي تجربه جستجو (SXO) فكر كنيم و بر اساس آن كار كنيم. قبلاً استراتژيها و تكنيكهاي خود را بر اساس موتورهاي جستجوي مختلف آماده ميكرديم، اكنون بايد آنها را با توجه به مخاطبان هدف كه جستجو ميكنند آماده كنيم.
بهينهسازي موتورهاي جستجو به بهينهسازي تجربه جستجو بستگي دارد كه صرفاً به نحوه مشاهده واكنش كاربر به نتايج جستجو يا نحوه جستجوي يك جستجوي خاص بستگي دارد.
در نظر گرفتن بهينه سازي تجربه جستجو (SXO)، براي برندسازي و تبليغ، منجر به تبديل بيشتر، تعامل بهتر و بازديدهاي بيشتر مي شود، اما هميشه اينطور نيست. زيرا مهم نيست كه ما چه فكر مي كنيم هميشه كار ضروري نيست. بنابراين، جستجوي كلمه كليدي مرتبط تر و طولاني تر انجام دهيد و به جاي تجربه موتور جستجو، بر تجربه كاربر تمركز كنيد.
محتواي بيشتر به معناي ديده شدن بيشتر است
به روز رساني مرغ مگس خوار گوگل به ما هشدار مي دهد كه در سال هاي آينده محتواي بيشتري وجود خواهد داشت. بيانيه “محتوا پادشاه است” برآورده شده است و بازاريابي محتوا كمپين هاي سئو را هدايت مي كند. محتواي بيشتر به معناي ديد بيشتر و ديد بيشتر به معناي پوشش بهتر است.
بازاريابي محتوا تكنيك جديدي در سئو نيست. متخصص سئو از ابتدا از آن استفاده كرده است، اما مكان و نسبت ها به طور مداوم با توجه به نيازها و به روز رساني هاي گوگل در حال تغيير است.
از يك طرف، بازاريابي محتوا يك تكنيك خوب براي جلب توجه بيشتر است، اما در نوشتن محتواي معتبر و قانعكننده به تمركز بيشتر و مشاركت بيشتر نياز دارد. نوشتن محتوا شامل – سرفصل هاي چشم نواز روزنامه ها، قرار دادن كلمات كليدي مناسب (به ويژه در 20 كلمه اول)، تراكم كلمات كليدي، استفاده از زبان سكولار و بسياري موارد ديگر است.
بازاريابي محتوا شامل: توزيع PPT و PDF، مقالات، وبلاگ ها، وبلاگ هاي مهمان، تبليغات و غيره است.
بازار محلي را انتخاب كنيد تا كسب و كار بهتري داشته باشيد
براي افزايش ظرفيت يك شركت، به يك پايه قوي نياز است. و براي سختي لازم است كه سهم زيادي از بازار محلي را به خود اختصاص دهيم. هنگامي كه يك شركت در بازار داخلي تاسيس شد، كارشناسان سئو به راحتي مي توانند توانايي هاي آن شركت را به بازارهاي بين المللي گسترش دهند.
تكنيكهاي ترويج سنتي در اينجا نيز كار ميكنند، اما با لباسهاي جديد مانند لباسهاي قبلي، اغلب فهرستهايي را در پورتالهاي مختلف با كمترين محتوا و بدون برنامه مناسب از مقالات قرار ميدهيم، اكنون بايد روي قرار دادن خوب و كافي تمركز كنيم. . اندازه داخلي با عكس هاي مرتبط و جزئيات تماس احتمالي.
سئو مانند نسلي از رهبران عمل مي كند
بهينه سازي موتورهاي جستجو در بسياري از جنبه ها مانند ديد بيشتر، پوشش بهتر و نرخ پرش پايين تر، پرداخت به ازاي كليك را شكست مي دهد. به طور كلي، مبتديان سئو فكر مي كنند كه PPC اساس سرنخ هاي مستقيم يا توليد سرنخ است، اما اين درست نيست.
Lead Generation فقط به تعامل بهتر و تجربه كاربر بستگي دارد.
رابط كاربري بهتر نتايج بهتري را به همراه دارد
UI / UX پاسخگو هميشه به وب سايت كمك مي كند تا نرخ كليك بهتري داشته باشد در حالي كه راه حل هاي مختلف براي سيستم عامل هاي مختلف هميشه عملكرد را تعيين مي كنند.
با توجه به آمارهاي مختلف، مشخص است كه كاربران براي بسياري از بخش ها به دنبال يك راه حل واحد هستند، اما براي بسياري از بخش ها به دنبال راه حل هاي متعدد هستند. امروزه كاربران از طريق تلفن همراه خود به همه چيز دسترسي دارند و اگر وب سايتي با دستگاه هاي مختلف قابل دسترسي باشد، زمان بهتري براي جلب توجه كاربر خواهد داشت. اگرچه محتوا هميشه منجر مي شود، اما اثربخشي را نمي توان ناديده گرفت طراحي سايت مسئول و پس از اعلام “Mobilegeddon”، اين يك جنبه ضروري براي كسب رتبه هاي بهتر در جستجوي موبايل بود.
منبع :
Search Engine Optimization in 2016
- ۱۲ بازديد
- ۰ نظر