جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اشتباهاتي كه هنگام استخدام آژانس بازاريابي اينترنتي بايد از آنها اجتناب كرد

اگر كسب و كار شما در بازار يك آژانس بازاريابي اينترنتي قرار دارد ، بايد زمان جالبي باشد. شما به زودي از نهايت توانايي شركت براي ارائه اطلاعات بيشتر از گذشته بهره خواهيد برد. اما اكنون زمان از دست دادن سر نيست. توجه به بازاريابي اينترنتي بسيار مفيد است. با اين حال ، استخدام فرد …

منبع :
اشتباهاتي كه هنگام استخدام آژانس بازاريابي اينترنتي بايد از آنها اجتناب كرد

اشتباهاتي كه هنگام استخدام آژانس بازاريابي اينترنتي بايد از آنها اجتناب كرد https://ijmarket.com/blog/اشتباهاتي-كه-هنگام-استخدام-آژانس-بازا/ https://ijmarket.com/blog/اشتباهاتي-كه-هنگام-استخدام-آژانس-بازا/#respond ايجي ماركت Wed, 06 Oct 2021 13:28:04 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/اشتباهاتي-كه-هنگام-استخدام-آژانس-بازا/

اگر كسب و كار شما در بازار يك آژانس بازاريابي اينترنتي قرار دارد ، بايد زمان جالبي باشد. شما به زودي از نهايت توانايي شركت براي ارائه اطلاعات بيشتر از گذشته بهره خواهيد برد. اما اكنون زمان از دست دادن سر نيست. توجه به بازاريابي اينترنتي بسيار مفيد است. با اين حال ، استخدام فرد …

منبع :
اشتباهاتي كه هنگام استخدام آژانس بازاريابي اينترنتي بايد از آنها اجتناب كرد

اگر كسب و كار شما در بازار يك آژانس بازاريابي اينترنتي قرار دارد ، بايد زمان جالبي باشد. شما به زودي از نهايت توانايي شركت براي ارائه اطلاعات بيشتر از گذشته بهره خواهيد برد. اما اكنون زمان از دست دادن سر نيست. توجه به بازاريابي اينترنتي بسيار مفيد است. با اين حال ، استخدام فرد اشتباه مي تواند تجارت شما را به مسير اصلي بازگرداند. در اينجا برخي از اشتباهاتي است كه مي خواهيد از آنها اجتناب كنيد.

به طور خاص در مورد SEO نيست

سئو براي كسب رتبه در موتورهاي جستجو و يافتن بازار شما يك منطقه بسيار مهم است. متأسفانه ، اين يك موضوع بسيار گسترده است كه تعريف خدمات را مبهم مي گذارد. بنابراين شما مي خواهيد يك شركت بازاريابي اينترنتي داشته باشيد كه بتواند در مورد آنچه ارائه مي دهد به خوبي تعريف شده باشد.

استخدام يك شركت اشتباه است زيرا آنها مي گويند مي توانند مواردي مانند پيوندهاي پشتيبان ، رسانه هاي اجتماعي ، فهرست فهرست ها و مجموعه اي از خدمات را كه همه دور از وب سايت شما اتفاق مي افتد مديريت كنند. اين موارد واقعاً مي تواند كمك كننده باشد ؛ در مورد آن هيچ ترديدي نيست. اما آنچه شما به دنبال آن هستيد شركتي است كه با SEO محلي نيز سروكار دارد. اين امر براي صعود رتبه بندي گوگل بسيار مهم است.

اين كمپين هاي SEO را ارائه نمي دهد

در همان خطوط ، فقط كمك به شما در پست هاي وبلاگ يا تغيير تعاريف شما نيز كمكي نخواهد كرد. شما به شركتي نياز داريد كه بتواند كمپين هاي سئو قانوني را ارائه دهد. اين بدان معناست كه همه عناصر خدمات SEO خود را به گونه اي تنظيم كنيد كه همه آنها با هم كار كنند و آن رتبه صفحه را براي شما ايجاد كنند.

حرف هاي آنها را هم مسلم نگيريد. از آنها به طور خاص در مورد شركت و وب سايت خود بپرسيد. آنها براي دريافت پاسخ چه برنامه اي در اين زمينه دارند؟ آيا مي توانند نمونه اي از زماني كه اين كار را در گذشته انجام داده اند به شما ارائه دهند؟

رسانه هاي اجتماعي ، رسانه هاي اجتماعي ، رسانه هاي اجتماعي

امروزه هيچ چيز به اندازه رسانه هاي اجتماعي در بازاريابي داغ نيست. بنابراين ، شما اميدواريد كه آژانس بازاريابي اينترنتي كه با شما صحبت مي كند آن گوساله طلايي را بياورد. مشكل اين است كه رسانه هاي اجتماعي – مانند SEO – پر از پيشنهادات مبهم و پاسخ هاي خالي است.

يك مثال عالي پيروان توييتر (يا دوستان فيس بوك و غيره) است. هر پيرواني از نظر منابع مورد نياز براي بيمه كردن آنها برابر نيست. آنها را به عنوان مشتريان واقعي در نظر بگيريد. اگر ماشينهاي زيادي ميني ون مي فروشيد ، چه كسي شايسته شماست:

• مشتري 1: فارغ التحصيل اخير دانشگاه ، مجرد ، در شهري با مترو زندگي مي كند.

• مشتري 2: مردي متأهل در 30 سالگي كه منتظر دوقلو است.

اين همان چيزي است كه شما بايد در مورد دنبال كنندگان توييتر و ساير پول در رسانه هاي اجتماعي فكر كنيد. ممكن است شركتي با سابقه طولاني در تضمين اين موارد ارزش وقت شما را نداشته باشد. شما به دنبال كننده / دوستان / پين نياز نداريد اما به راهنمايي نياز داريد. شركتي را استخدام كنيد كه به شما نشان دهد چگونه مي توانند سرنخ هاي واقعي را از رسانه هاي اجتماعي خريداري كنند.

آنها نسبت به بهبودي خود احساس مسئوليت مي كنند

شما هميشه مي خواهيد ادامه كمپين بازاريابي اينترنتي خود را ببينيد. اما اين بدان معنا نيست كه شما فقط فكر مي كنيد شما مسئول موفقيت هايي هستيد كه آنها كسب كرده اند. در عصر امروز ، اين اعداد مي تواند از چيزهاي مختلف ناشي شود.

به همين دليل است كه شما بايد با مشتريان سابق آنها تماس بگيريد و از آنها در مورد آژانس مورد نظر و نقش مهمي كه ايفا كرده اند بپرسيد. شايد رقيبي سر كار رفته باشد ، محصول جديدي ارائه كرده يا فقط از فيس بوك استفاده كرده باشد. اگرچه اين يك پديده نادر است كه به طور منظم براي چشم عقب اتفاق مي افتد ، اما لازم است يك ثانيه براي برقراري اين تماس وقت بگذاريد.

استعدادهاي خود را ناديده بگيريد

يك آژانس بازاريابي اينترنتي مي تواند موهبت الهي باشد و درصدي را كه پرداخت مي كنيد ارزش دارد. با اين حال ، اين بدان معنا نيست كه بايد هزينه زيادي بپردازيد يا خدمات خاصي را خريداري كنيد. به عنوان مثال ، ممكن است بتوانيد وبلاگ خود را كنترل كنيد. به روز رساني رسانه هاي اجتماعي مي تواند در محفظه چرخ شما باشد. اگر اين چيزها كار نمي كنند ، مي توانيد در حال حاضر انجام دهيد ، كلاس بگيريد يا طناب زدن را ياد بگيريد. ممكن است پول زيادي پس انداز كنيد و كمي كنترل داشته باشيد.

قبل از اينكه نگاهي به بازاريابي اينترنتي بيندازيد ، مطمئن شويد كه از اشتباهات فوق اجتناب مي كنيد. شركت هاي بي شماري قبل از تكميل آنها و برخي ديگر هرگز بهبود نيافته اند.

منبع :
اشتباهاتي كه هنگام استخدام آژانس بازاريابي اينترنتي بايد از آنها اجتناب كرد

https://ijmarket.com/blog/اشتباهاتي-كه-هنگام-استخدام-آژانس-بازا/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.