بهينه سازي موتورهاي جستجو يا SEO ، فرآيند يا مجموعه اي از مراحل است كه توسط فردي انجام مي شود تا وب سايت يا ساير ويژگي هاي آنلاين خود را هنگام جستجو براي محتوا به صورت آنلاين از طريق موتورهاي جستجو براي ديگران بيشتر نمايان كند. همچنين اغلب به عنوان قرار دادن اموال خود در …
منبع :
نكات بهينه سازي موتورهاي جستجو
نكات بهينه سازي موتورهاي جستجو https://ijmarket.com/blog/نكات-بهينه-سازي-موتورهاي-جستجو/ https://ijmarket.com/blog/نكات-بهينه-سازي-موتورهاي-جستجو/#respond ايجي ماركت Tue, 31 Aug 2021 18:08:51 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/نكات-بهينه-سازي-موتورهاي-جستجو/
بهينه سازي موتورهاي جستجو يا SEO ، فرآيند يا مجموعه اي از مراحل است كه توسط فردي انجام مي شود تا وب سايت يا ساير ويژگي هاي آنلاين خود را هنگام جستجو براي محتوا به صورت آنلاين از طريق موتورهاي جستجو براي ديگران بيشتر نمايان كند. همچنين اغلب به عنوان قرار دادن اموال خود در …
منبع :
نكات بهينه سازي موتورهاي جستجو
بهينه سازي موتورهاي جستجو يا SEO ، فرآيند يا مجموعه اي از مراحل است كه توسط فردي انجام مي شود تا وب سايت يا ساير ويژگي هاي آنلاين خود را هنگام جستجو براي محتوا به صورت آنلاين از طريق موتورهاي جستجو براي ديگران بيشتر نمايان كند. همچنين اغلب به عنوان قرار دادن اموال خود در عبارات جستجوي “ارگانيك” در مقابل “پرداخت به ازاي كليك” (PPC) كه شما آنها را به موتورهاي جستجو مي پردازيد ، گفته مي شود تا بتوانند به سايت شما كمك كنند تا برجسته و معروف شود.
بنابراين دقيقاً چه چيزي در اين فرايند به نام SEO وجود دارد؟ مراحلي كه مي خواهيد طي كنيد تا اموال آنلاين خود را بسازيد تا بتوانيد به راحتي پيدا شويد؟ ليست زير به هيچ وجه جامع نيست ، اما به شما يك نماي جامع از فعاليت هايي را مي دهد كه مي توانيد براي نمايان شدن بيشتر وب سايت خود انجام دهيد.
ثبت نام در موتورهاي جستجو: اولين كاري كه مي خواهيد انجام دهيد اين است كه براي وب سايت خود ثبت نام كنيد. اكثر موتورهاي جستجو راهي را براي شما ارائه مي دهند تا در مورد سايت خود و مالكيت سايت خود به آنها اطلاع دهيد و همچنين مي توانيد با ارسال يك فايل “Sitemap.xml” به آنها از طريق صفحات وب سايت خود مطلع شويد.
نمايه سازي موتورهاي جستجو: در مرحله بعد ، شما مي خواهيد در مورد صفحات وب خود بيشتر صحبت كنيد تا بتوانيد آنها را در بايگاني داخلي خود ذخيره كرده و در فهرست آنها فهرست بندي كنيد تا در صورت جستجوي “ارگانيك” شخصي اين كار را انجام دهد. به عنوان مثال ، هر موتور جستجو روش خاص خود را براي رسيدگي به درخواست هاي طراحي وب دارد. ياهو بينگ به شما امكان مي دهد روزانه 10 وب سايت براي فهرست بندي ارسال كنيد و Google ، بزرگترين موتور جستجوي امروز جهان ، يك ابزار درخواست نمايه سازي صفحات وب به نام “Fetch as Google” را در اختيار شما قرار مي دهد كه به شما امكان مي دهد به صفحه خود دسترسي داشته باشيد. به ياد داشته باشيد هنگام استفاده از اين ابزار براي نوشتن هر صفحه به عنوان يك صفحه وب سفارشي و همچنين ثبت صفحات مشابه براي صفحات تلفن همراه در صورت طراحي “پاسخگو به تلفن همراه” ، زيرا Google فايل هاي مختلف را براي صفحات تلفن همراه نگه مي دارد و به طور طبيعي در تلفن همراه ظاهر مي شود ، شما نياز داريد آنها را در اين پرونده دوم نيز ثبت كنيد.
پيوند سازي: اين هنر ايجاد پيوندهاي سايت شما از ساير سايتهاي اينترنتي با كيفيت است كه اغلب متعلق به ديگران است. اين معمولاً با ارسال پست در انجمن هاي ديگر ، درخواست از ساير صاحبان وب سايت براي پيوند دادن وب سايت خود به وب سايت شما ، ايجاد ظاهر در شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك ، توييتر ، Pinterest ، Instagram ، Reddit و غيره و پيوند دادن به حضور شما در اين سايت ها به سايت خود بازگرديد ، مقاله بنويسيد و مقالاتي را كه سايت شما را ذكر مي كند ، پست كنيد ويدئوها را در سايت هايي مانند YouTube و Vimeo كه به شما پيوند مي دهند ، منتشر كنيد ، كتاب هاي الكترونيكي و بسياري ديگر را منتشر كنيد. هرچه بيشتر بتوانيد “بك لينك خارجي” براي وب سايت خود ايجاد كنيد ، وب سايت شما از نظر گوگل و ساير موتورهاي جستجو قدرتمندتر خواهد بود و رتبه وب سايت شما در اين موتورها بهتر خواهد بود.
در بهينه سازي وب سايت: همچنين مواردي وجود دارد كه مي توانيد در وب سايت خود انجام دهيد تا رتبه سئوي موتورهاي جستجو را افزايش دهيد. شما مي خواهيد هنگام ايجاد عناوين صفحات وب و نوشتن محتوا براي آن صفحات ، كلمات كليدي و كلمات كليدي را انجام دهيد ، همين كار را با تصاويري كه براي توصيف آنها استفاده مي كنيد ، انجام دهيد ، صفحات مربوطه تا بتوانند افراد را در سايت شما به مدت طولاني نگه دارند و به راحتي دسترسي بيشتري به آنها مي دهد. به محتواي اضافي مربوط به سايت شما ، ايجاد “Anchor Text” در سايت خود ، به اين معني كه عبارتي با كلمات كليدي قوي بگيريد و پيوند آن را به ساير سايتهاي محلي و خارج از سايت پشت اين مقاله وارد كنيد.
ايجاد محتوا: محتواي وب سايت خود را به گونه اي بنويسيد كه محتواي شما عنوان و توضيحات صفحه وب را تا حد امكان نزديك به بالاي محتواي هر صفحه پشتيباني كند ، زيرا اين امر به تأييد صحت اين صفحات و مرتبط با موتورهاي جستجو در مواقع ضروري كمك مي كند. ارائه صفحات به مشتريان داخلي خود
استفاده از فيلم ، صدا و تصوير: از آنها به صورت آزاد در وب سايت خود استفاده كنيد زيرا موتورهاي جستجو مي دانند كه مردم تماشاي فيلم ، مشاهده عكس يا گوش دادن به فايلهاي صوتي را ترجيح مي دهند تا مقاله ها را بخوانند- بنابراين از اين استراتژي استفاده كنيد و فراموش نكنيد كه آنها را در “فرابورس صفحات وب خود” مشخص كنيد- داده ها “و همچنين ارائه آنها از طريق فهرست به موتورهاي جستجو نيز. اين يك كار خسته كننده است ، اما در طول زمان سود زيادي به وب سايت شما مي دهد. چشم انداز او.
صفحه وب خود را “Mobile-Responsive” كنيد: امروزه موتورهاي جستجو مانند گوگل حتي صفحاتي را نشان نمي دهند كه به افراد اجازه نمي دهد از طريق آنها درخواست هاي “ارگانيك” در محتواي خود ايجاد كنند. اگر صفحه وب شما پاسخ ندهد ، شما پيدا نمي شويد.
ايجاد يك وب سايت بومي: صفحات وب خود را برخلاف استفاده از مدل ها در هر نقطه طراحي كرده و به محض بارگيري آنها را امتحان كنيد. اگر صفحه وب شما در عرض 2-4 ثانيه به طور كامل بارگيري نشود و به ويژه صفحات وب تلفن همراه شما ، صفحه شما جريمه مي شود يا حتي نمي تواند با جستجوي ارگانيك نمايش داده شود. صفحات قالب معمولاً “چاق” تر هستند بنابراين بار بيشتر طول مي كشد – به همين دليل است كه من اين كار را انجام مي دهم. همچنين اندازه تصاوير خود را كاهش دهيد – 4 مگابايت تصاوير بيشتر از 20K تصوير دوام مي آورند …
تجزيه و تحليل كلمات كليدي: با يافتن كلمات كليدي و محل قرارگيري آن كلمات كليدي در رابطه با رقباي خود ، يك تحليل رقابتي انجام دهيد. ببينيد چه چيزي باعث مي شود صفحه اول جستجوهاي طبيعي كلمات كليدي و عبارات مورد نظر شما انجام شود و دريابيد كه چقدر سخت است كه آنها را براي نشان دادن در صفحه جستجو نمايش دهيد – و تعدادي ابزار وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند شما اين كار را آسان تر مي كنيد نكته پاياني: وقتي مي خواهيد كلمات و عبارات انتخابي خود را تايپ كنيد و نحوه استفاده از آنها براي نتايج SEO در وب سايت خود ، مي خواهيد به صفحه اول برسيد – نمي خواهيد همه اين كارها را با شماره 10 با تعداد كمي محقق كبد انجام دهيد.
از داشبورد موتور جستجو استفاده كنيد: موتورهاي جستجو نمودار اطلاعاتي را ايجاد مي كنند كه مي توانيد از آنها براي مشاهده نحوه مشاهده سايت شما و معايبي كه در سايت شما مشاهده مي كنند استفاده كنيد و اغلب پيشنهاداتي را براي رفع و بهبود ارائه مي دهيد. از اين داشبوردها استفاده كنيد! هر چه مي توانيد در مورد كيفيت وب سايت خود از آنها دريافت كنيد ، تعميرات را انجام دهيد و به آنها اطلاع دهيد كه چه موقع آن را ايجاد كرده ايد تا آنها بتوانند وب سايت شما را “دوباره خلق” كرده و ثبت نام كنند كه بهبود يافته است. انجام اين كار در حفظ رتبه بندي موتورهاي جستجو بسيار مهم است.
به طور خلاصه ، در بالا برخي از موارد اساسي كه براي عكاسي از صفحه در موتورهاي جستجو بايد انجام دهيد ذكر شده است. سئو بيولوژيكي نياز به كار زيادي دارد ، اما كساني كه براي انجام اين كار در وب سايت خود وقت بگذارند ، با ترافيك طبيعي به وب سايت خود پاداش مي گيرند. بهبود SEO ارگانيك بايد يك فرآيند مداوم براي شركتهايي باشد كه سعي در تجارت آنلاين دارند. ترافيك پول است و اگر ديگران اين كار را انجام دهند نه شما ، آنها تجارت مورد نظر شما را انجام خواهند داد. اغلب ، انجام صحيح آن به معني بقاي كسب و كار است.
منبع :
نكات بهينه سازي موتورهاي جستجو
- ۱۱ بازديد
- ۰ نظر