مانند بسياري از افراد ، براي بهبود رتبه بندي موتور جستجو يا فعاليت مغز ، بهينه سازي موتور جستجو فكر مي كنند و اين به زمان و تلاش زيادي نياز دارد ، يا برچسب هاي متا و كلمات كليدي را در سراسر سايت پراكنده مي كند. همه آنها اشتباه مي كنند. بله ، بهينه سازي …
منبع :
بهينه سازي موتور جستجو براي نتايج ماندگار
بهينه سازي موتور جستجو براي نتايج ماندگار https://ijmarket.com/blog/بهينه-سازي-موتور-جستجو-براي-نتايج-ماند/ https://ijmarket.com/blog/بهينه-سازي-موتور-جستجو-براي-نتايج-ماند/#respond ايجي ماركت Thu, 22 Jul 2021 00:36:41 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/بهينه-سازي-موتور-جستجو-براي-نتايج-ماند/
مانند بسياري از افراد ، براي بهبود رتبه بندي موتور جستجو يا فعاليت مغز ، بهينه سازي موتور جستجو فكر مي كنند و اين به زمان و تلاش زيادي نياز دارد ، يا برچسب هاي متا و كلمات كليدي را در سراسر سايت پراكنده مي كند. همه آنها اشتباه مي كنند. بله ، بهينه سازي …
منبع :
بهينه سازي موتور جستجو براي نتايج ماندگار
مانند بسياري از افراد ، براي بهبود رتبه بندي موتور جستجو يا فعاليت مغز ، بهينه سازي موتور جستجو فكر مي كنند و اين به زمان و تلاش زيادي نياز دارد ، يا برچسب هاي متا و كلمات كليدي را در سراسر سايت پراكنده مي كند.
همه آنها اشتباه مي كنند. بله ، بهينه سازي موتور جستجو در يك شرايط رقابتي به مهارت زيادي احتياج دارد ، اما در يك نتيجه غير رقابتي ، اين اساس اساساً نتايج به كار گرفته مي شود. اگر شركتي فقط به بازاريابي (محصولات و خدمات) متكي باشد و برنامه هايي براي رشد در آينده داشته باشد ، يك استراتژي بهينه سازي موتور جستجو ضروري است. و اين يك اسباب بازي كودك نيست!
بياييد نگاهي به آنچه بهينه سازي موتور جستجو يا سئو سايت است و ارتباط آن با بازاريابي وب سايت چيست.
بهينه سازي موتور جستجو يا SEO بخشي از بازاريابي موتور جستجو است كه ميزان كيفيت بازديد به وب سايت را بهبود مي بخشد. اين مي تواند جستجوهاي خاص مانند ، جستجوي تصوير ، جستجوي محلي و تحقيقات خاص صنعت را هدف قرار دهد.
سئو سريع آسان است و نتايج مي تواند سريع باشد زيرا به دنبال الگوريتم هاي موتور جستجوي سريع و روش هاي وب سايت است. اما در دراز مدت ، اوضاع بسيار متفاوت است. بهبود موتورهاي جستجو در طولاني مدت مي تواند شامل تبليغات پولي ، ساخت صفحات وب با كيفيت و حل مشكلات فني در آينده باشد. علاوه بر اين ، SEO پايدار همچنان ادامه دارد. در حالي كه تجارت مي كنيد ، بايد همچنان پيشرفت كنيد ، در حالي كه موتورهاي جستجو نظر خود را تغيير مي دهند و هنوز رقابت وجود دارد. مهم است كه SEO را به عنوان يك سرمايه گذاري طولاني مدت براي وب سايت خود در نظر بگيريد. در اينجا چند نكته در مورد بهينه سازي موتور جستجو پايدار آورده شده است
كلمات كليدي جستجو و عبارات كليدي مورد نياز خود را انتخاب كنيد.
o توجه هر كس را به هر صفحه جلب كرده و كلمات كليدي و عباراتي را در صفحات مختلف جستجو كنيد. در صورت لزوم صفحات را تقسيم كنيد.
o تا جايي كه مي توانيد تلاش كنيد تا كلمات كليدي ، كلمات كليدي ، متا ، عناوين ، alt و ساير عناوين و عنوان ها را ايجاد كنيد. اين بايد با كبد موجود آنها مطابقت داشته باشد. اگر آنها موافق نيستند ، از نويسنده خود بخواهيد كه محتوا را دوباره بنويسد. ايده در اينجا اين است كه صفحه را تا حد ممكن انساني كنيد.
o ايجاد پيوندهاي داخلي و پيوندهايي كه با كلمات كليدي هدفمند و صفحات آنها مطابقت داشته باشد.
o پيوندهاي خارجي به وب سايت خود دريافت كنيد. پيوندها را براي مطابقت با كلمات كليدي جستجو و صفحات آنها مرتب كنيد.
o كليه عناصر موجود در صفحه را با توجه به اصطلاح جستجوي هدفمند هر صفحه مرتب كنيد.
o براي جستجو از ابزار ترجمه كلمه كليدي پرداخت شده استفاده كنيد. نتايج جستجو را با شركت خود محاسبه كنيد. گرفتن رتبه هاي بالا براي كلمات كليدي ناخواسته فقط اتلاف وقت و تلاش شما است.
o فقط سايت را با glitz پر نكنيد – تصاوير ، اسكريپت هاي تصادفي و كارتون ها خزنده ها را خاموش مي كنند.
o از زباني طبيعي و آسان براي درك استفاده كنيد اما هرگز انتزاعي نيست. اطمينان حاصل كنيد كه برچسب هاي عنوان و پيوندهاي لنگر شما با محتواي وب سايت قابل مشاهده شما مطابقت دارند.
عقب بنشينيد و آلت تناسلي خود را بهبود ببخشيد! صف كشيدن مدتي طول مي كشد.
o يك برنامه هفتگي از فعاليتهاي بهينه سازي موتور جستجو تهيه كنيد. اگر مي خواهيد وارد كار شويد ، بايد وب سايت خود را مرتباً به روز كنيد. به روزرساني ها شامل مقالات و پست هاي وبلاگ ، تبادل لينك و انجمن ها و همچنين محتواي اينترنتي است.
منبع :
بهينه سازي موتور جستجو براي نتايج ماندگار
- ۶ بازديد
- ۰ نظر