بازاريابي داخلي يك راه بسيار مهم براي اطلاع رساني درباره محصولات و / يا خدمات شما است. بازاريابي داخلي بهترين راه براي اطلاع رساني ، آموزش و استفاده از مخاطبان در عين ايجاد اقتدار در نظر مخاطبان است. با اين حال ، اشكالات رايجي در بازاريابي وجود دارد كه واقعاً مي خواهيد از آنها اجتناب …
منبع :
7 اشتباه رايج در بازاريابي كه بايد از آنها اجتناب كرد
7 اشتباه رايج در بازاريابي كه بايد از آنها اجتناب كرد https://ijmarket.com/blog/7-اشتباه-رايج-در-بازاريابي-كه-بايد-از-آن/ https://ijmarket.com/blog/7-اشتباه-رايج-در-بازاريابي-كه-بايد-از-آن/#respond ايجي ماركت Fri, 20 Aug 2021 08:33:58 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/7-اشتباه-رايج-در-بازاريابي-كه-بايد-از-آن/
بازاريابي داخلي يك راه بسيار مهم براي اطلاع رساني درباره محصولات و / يا خدمات شما است. بازاريابي داخلي بهترين راه براي اطلاع رساني ، آموزش و استفاده از مخاطبان در عين ايجاد اقتدار در نظر مخاطبان است. با اين حال ، اشكالات رايجي در بازاريابي وجود دارد كه واقعاً مي خواهيد از آنها اجتناب …
منبع :
7 اشتباه رايج در بازاريابي كه بايد از آنها اجتناب كرد
بازاريابي داخلي يك راه بسيار مهم براي اطلاع رساني درباره محصولات و / يا خدمات شما است. بازاريابي داخلي بهترين راه براي اطلاع رساني ، آموزش و استفاده از مخاطبان در عين ايجاد اقتدار در نظر مخاطبان است.
با اين حال ، اشكالات رايجي در بازاريابي وجود دارد كه واقعاً مي خواهيد از آنها اجتناب كنيد.
1. از سئو خودداري كنيد
بهينه سازي موتورهاي جستجو فرايندي هم در صفحه و هم در خارج از صفحه است كه مي توانيد انجام دهيد تا موتورهاي جستجو وب سايت ، وبلاگ يا محصول شما را پيدا كنند. سئو از تكنيك ها و تاكتيك هاي خاصي استفاده مي كند تا به مخاطبان شما در يافتن شما كمك كند. فكر نكنيد مهم نيست هرچه بيشتر اين پيشرفت ها را انجام دهيد ، نتايج بهتري خواهيد داشت.
2. استفاده خودكار محتاطانه نيست
از اتوماتيك مي توان به صورت غيرقانوني استفاده كرد ، اما بايد از آن براي كمك به درست شدن همه چيز استفاده كرد. شما تنها فردي هستيد. يك قاعده خوب اين است كه شما بايد شخصاً پاسخ دهيد و در رسانه هاي اجتماعي و نظرات وبلاگ خود با مردم تعامل داشته باشيد ، اما براي ساير موارد بايد از اتوماسيون استفاده كنيد.
3. عدم ترويج كبد
وقتي نوع محتوايي را ايجاد مي كنيد كه مي خواهيد مردم ببينند ، بايد آن را از طريق رسانه هاي اجتماعي و ايميل خود تبليغ كنيد. مي توانيد آن را از طريق تبليغات با پرداخت كليك تبليغ كنيد. اگر كبد را ارتقا ندهيد ، نتايج بهتري از آن خواهيد گرفت.
4. بهبود عنوان را فراموش كنيد
بخشي از بهينه سازي موتورهاي جستجو عنوان فوق العاده اي دارد ، اما به طور خاص بايد به آن اشاره كرد. چند راه براي اطمينان از بهبود عنوان شما وجود دارد. ابتدا كلمات كليدي را در سه كلمه اول قرار دهيد. دوم ، بيش از يك عنوان را امتحان كنيد تا ببينيد كدام بهترين نتيجه را مي گيرد.
5. يك فضاي داخلي با كيفيت پايين ايجاد كنيد
مخاطبان شما در هر شرايطي به يك كبد جگر نياز ندارند. اگر نمي توانيد هر روز كبد با كيفيت ايجاد كنيد ، اين كار را نكنيد. محتواي با كيفيت را بر اساس برنامه اي كه مناسب شماست ايجاد كنيد. اگر از كيفيت بالايي برخوردار باشد ، به سوالات پاسخ دهد و مشكلات را حل كند ، مورد توجه قرار مي گيرد.
6. انتشار ناكافي
ممكن است متناقض باشد ، اما شما بايد به اندازه كافي توليد كنيد تا توجه خود را جلب كنيد و مخاطبان خود را علاقه مند كنيد. كمال توجه شما را پرت نكند و دست كم هفته اي يكبار از ايجاد محتواي جديد چشم پوشي كنيد.
7. درباره خودتان از نظر كمي كمي
به همين ترتيب ، اگر محتواي شما براي مخاطبان شما ارزش قائل نباشد ، نمي خواهيد هر روز پست بگذاريد. فقط داشتن چيزي ، به ويژه اگر با طاقچه شما مطابقت نداشته باشد ، به نتيجه دلخواه شما نمي رسد.
منبع :
7 اشتباه رايج در بازاريابي كه بايد از آنها اجتناب كرد
- ۱۴ بازديد
- ۰ نظر